نریمان پس از 10 سال کنسرت برگزار می‌کند

نریمان خواننده پاپ كشورمان پس از 10 سال به روی صحنه می‌رود.

نریمان خواننده پاپ كشورمان در خصوص گذشته كاری خود در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: من فعالیت موسیقی را از نوجوانی با نوازندگی پیانو و كیبورد شروع كردم و خوانندگی را 5 سال بعد از نوازندگی، به صورت آكادمیك آغاز كردم و اولین آلبوم رسمی من به نام «تابستان ٨٦» در سال 86 روانه بازار شد كه با استقبال زیادی مواجه شد و یكی از پرفروش‌ترین‌ها بود. بعد از آن آلبوم «حیف من» و «سلام» منتشر شد و آخرین آلبومم را به نام «خاطره ها» با میكسی از كنسرت‌های گذشته‌ام منتشر كردم. 

وی ادامه داد: در سال 87 هم در مطبوعات با نظرسنجی به عنوان پدیده در آن سال شناخته شدم و در هلند هم به عنوان خواننده‌ای كه نماینده خاورمیانه است، اجرای برنامه داشتم.
 
نریمان درباره علت 10 سال ممنوع الفعالیتی خود بیان کرد: مجوز موزیك ویدئوهای مجازم را به دلیل پخش در شبکه‌های ماهواره‌ای بعد از مدتی باطل كردند. با اینكه در تهیه آنها از هیچ خط قرمزی عبور نكرده بودیم و همه قوانین رعایت شده بود اما آنها همچنان موزیك ویدئو را پخش می‌كردند و به این ترتیب من چند سالی را از دست دادم. حدود 3 سال است که این مشكل از طرف ارشاد برطرف شده است. در آن زمان انگار كه من درس عبرتی برای دیگران شدم كه از این قبیل كارها انجام ندهند. دو سال از این زمان را در خارج از كشور بودم و بعد فعالیت خود را شروع كردم و به نظرم این بدترین اتفاق برای یك هنرمند است. 
 
این خواننده در خصوص قطعه‌های شاد و ریتمیك خود عنوان كرد: موزیك من یك فلسفه‌ای دارد و به نظرم كاری را انجام می‌دهم كه كشورم و مردمی كه قرار است چرخ‌های اقتصادی آن را بچرخانند به روحیه و انرژی احتیاج دارند. من موزیكی را اجرا می‌كنم كه ممكن است احساسی باشد اما در آن از ناله و نفرین استفاده نمی‌كنم. رسالت ما این است كه در هر شرایطی روحیه امید و انرژی مثبت را ترویج دهیم.
 
نریمان ادامه داد: قرار نیست كه وقتی كسی كار شاد و پر انرژی اجرا می‌كند از نظر موسیقی ضعیف نامیده شود و این جای ناراحتی دارد كه بخواهیم آن را سخیف بدانیم و اگر كسی آهنگ غمگین خواند از نظر فنی بهتر است، معیارهای موسیقی چیزهای دیگری است.
 
وی در ادامه از كنسرت خود در 26 اردیبهشت ماه در تهران خبر داد و گفت: ما حدود 8 روز است كه سخت مشغول تمرین هستیم و 24 قطعه را انتخاب كردیم. به دلیل تجربه اجراهای قبلی استرس زیادی ندارم ولی برای دیدن آدمهایی كه در طی این سالها محبت زیادی به من داشته‌اند، لحظه شماری می‌كنم. برای این اجرا از یك دكور و اركستر فوق العاده استفاده می‌كنیم. اجرای موسیقی زنده و پرتحرك است و دوستان هنرمندی هم در جمع ما خواهند بود.
 
نریمان در پایان با اشاره به آخرین فعالیت خود خاطرنشان كرد: آلبوم جدیدی را برای مجوز به ارشاد داده‌ایم. هچنین در مورد اجراهای شهرستان نیز حدود 11 شهر پیشنهاد دادند كه در حال مذاكره هستیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار