مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی همدان از ثبت بیش از 14 هزار شغل از پارسال تاکنون در استان خبر داد.

ثبت بیش از 14 هزار شغل در استان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛مسعود اقلامی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان گفت: از ابتدای سال 94 تاکنون در مجموع 7 هزارو 166 شغل در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات در سامانه ثبت شده است و 7 هزارو 253 نفر هم در بخش مشاغل خانگی و خود اشتغالی مشغول به کار شده اند.


وی افزود: در این مدت همچنین هزار و 107 طرح اشتغالزایی به ارزش 355 میلیارد ریال عقد قرار داد شده است.

استاندار همدان نیز با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی گفت : هر موضوعی که به امنیت واعتبار سرمایه گذاری خدشه وارد کند خط قرمز ماست .

وی خطالب به بانک های عامل استان افزود : به دنبال تعطیل کردن واحدهای تولیدی نباشید و بهتر است با ارائه تسهیلات و افزایش همکاری دست تولیدکنندگان را بگیرید.

استاندار همچنین با اشاره به کاهش مالیات در استان گفت : مالیات امسال در مقایسه با پارسال 60 میلیارد تومان کاهش یافته و واقعی تر شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هم در گزارش عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت : 86 طرح از 153 مصوبه برای تقسیط، استمهال، توقف اقدام اجرایی، بخشش جرائم و ارزیابی وثایق به ارزش 338 میلیارد ریال به سر انجام رسیده است .

در این کارگروه همچنین طرح آموزش وترویج صنعت چرم ومصنوعات چرمی مطرح و مقرر شد از هزار واحد تولیدات چرمی استان حمایت شود .

در این نشست همچنین اعلام شد که به تازگی سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) استان همدان را در صنایع چرم، پرورش پرندگان زینتی و تولید مبل و منبت دارای مزیت نسبی اعلام کرده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.