وزیر اطلاعات گفت: دولت تدبیر و امید به دنبال آرامش و نظم در جامعه است و به همه آحاد ملت احترام می گذارد.

اقتصاد و امنیت لازمه جامعه پویا است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام سيد محمود علوی در جمع مردم شهرستان رابر كرمان با تاكيد بر اينكه دولت يازدهم دولت جناحی نيست اظهار كرد: اين دولت جناح نمی شناسد بلكه ملتی سربلند و اسلامی می شناسد.
 
وزير اطلاعات گفت: اين دولت به دنبال فراهم كردن زمينه اشتغال در جامعه است و می خواهد از نيروهای مستعد و كارآمد جامعه استفاده كند.
 
وی با اشاره به اينكه اقتصاد و امنيت لازمه جامعه پويا هستند تصريح كرد: اين خواسته رهبر معظم انقلاب در قالب شعار سال 95 در سايه وحدت و همدلی محقق می شود.
 
حجت الاسلام علوی گفت: همه با هم می توانيم در تحقق اين شعار با كار و توليد داخلی سهيم باشيم و هرچه ميزان توليد در كشور ما بالا برود اقتصاد كشور نيز مقاوم تر می شود.
 
وی نسبت به تامين اعتبار و رفع موانع مطرح شده از سوی مسئولان و مردم رابر و همچنين تسريع در روند اجرای پروژه ها اظهار اميدواری كرد و گفت: وزيرانی كه امروز در شهرستان ها حضور پيدا كردند به عنوان نماينده رئيس جمهوری خواسته ها و مشكلات شهرستان را به نهاد رياست جمهوری منتقل می كنند.
 
وزير اطلاعات ابراز اميدواری كرد كه با تصويب طرح ها و پيشنهادهای ارائه شده در سفر هيات دولت به استان كرمان، در شهرستان رابر نيز شاهد رشد و شكوفايی باشيم.
 
حجت الاسلام علوی به عنوان نماينده رئيس جمهوری پيش از ديدار مردمی با حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان رابر به مقام شامخ شهدا ادای احترام كرد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.