مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در نشست اتاق فکر جشنواره ملی رباعی و دوبیتی رضوی، گفت: تلاش می کنیم جشنواره ای فاخر و شایسته برگزار کنیم.

برای برگزاری جشنواره ای فاخر و شایسته در تلاش هستیم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نشست اتاق فکر جشنواره رباعی و دوبیتی رضوی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و اعضا این اتاق فکر در همدان برگزار شد.


دبیرجشنواره شعر دوبیتی و رباعی رضوی در این جلسه برگزاری شایسته این جشنواره را از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان دانست.

فاضل عبادی در جلسه اتاق فکر این جشنواره اظهار کرد: امسال برای سومین سال متوالی جشنواره شعر دوبیتی و رباعی در همدان برگزار می شود و تلاش ما بر این است که جشنواره ای فاخر و شایسته برگزار کنیم.

وی افزود: سال گذشته بر اساس ارزیابی های انجام شده، همدان به عنوان یکی از استان های برتر در زمینه برگزاری جشنواره امام رضا(ع) انتخاب شد.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت تشکیل اتاق فکر جشنواره ، گفت: این اتاق فکر بر اساس سیاست های بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) شکل گرفته و محلی برای بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری هرچه بهتر جشنواره رضوی است.

مجید فروتن افزود: در جلسات اتاق فکر جشنواره دوبیتی و رباعی رضوی به بررسی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت پرداخته می‌شود و مبنای این آسیب شناسی ها فرم های نظرسنجی است که در دوره های گذشته توسط شرکت کننده گان در جشنواره تکمیل شده است.

وی توجه به محتوا و کیفیت آثار را از جمله الویت های این دوره از جشنواره برشمرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.