این روزها، بوی افزایش قیمت برنج هوش از سر مصرف کنندگان پرانده و مسئولان نیز هریک دلیلی برای این گرانی نابهنگام عنوان می کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابهام در سرنوشت مروارید سیاه تا رقابت نابرابر چای داخلی و خارجی در بازار از مهم ترین رویدادهای کشاورزی در هفته ای که گذشت؛


مدیر اجرایی صندوق چای گفت: پیشنهاد کمیسیون به شورای عالی اقتصاد افزایش 14 درصدی بهای برگ سبز چای بوده که متاسفانه هنوز این نرخ مصوب نشده است.


رئیس سازمان حفظ نباتات گفت: ورود میوه های قاچاق به کشور می تواند آفات زیادی با خود به دنبال داشته باشد و از این سو با واکنش های شدید سازمان حفظ نباتات همراه است.


این روزها، بوی افزایش قیمت برنج هوش از سر مصرف کنندگان پرانده و مسئولان نیز هریک دلیلی برای این گرانی نابهنگام عنوان می کنند.


مدیر عامل اتحادیه ماهیان گرم آبی گفت:باتوجه به فصل کشت ماهیان گرم آبی پیش بینی می شود که در صورت تامین به موقع نهاده ها و سرمایه در گردش ،با افزایش تولید مواجه شویم.


زمزمه های خود کفایی محصولات کشاورزی در کشور به دلیل شرایط مساعد آب و خاک ایران جهت پرورش محصولات زراعی و باغی به گوش می رسد.


دبیرکانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار گفت:میانگین قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری از هفته گذشته، به دلیل روند نزولی صادرات به مرز 2 هزار و 700 تومان رسیده است.


مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش صادرات آبزیان گفت:با توجه به کمبود سرمایه در گردش تولیدکنندگان پیش بینی می شود که میزان تولید همانند سال گذشته باشد.


بازرس اتحادیه بار فروشان تهران گفت: هر کیلو زردآلو پس از افت قیمت ،14 الی 15 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.


مدیر عامل اتحادیه تکثیر و پرورش صادرات آبزیان گفت:با اینکه خاویار ایران حرف اول در دنیا را می زند و به مروارید سیاه معروف شده، اما چند سالی است که بی رونق روزگار سپری می کند.


معاون سازمان حفظ نباتات گفت:اکنون ساماندهی دو هزار فروشگاه سموم غیر مجاز باقی مانده توسط سازمان نظام مهندسی و حفظ نباتات در دستور کار است.

انتهای پیام/










اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
کاش شما هم بر اساس اوامر رهبری به جای تبلیغ کالای خارجی با تخفیف تبلیغ به کالاهای ایرانی کمکی به تولید داخلی کنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
علت گرانی برنج فضا سازی دلالان و رانت خواران است که به دولت فشار می اورند برنج داخلی کافی است و نیازی به واردات برنج خارجی نیست
آخرین اخبار