مدافع سابق آرژانتین و بارسلونا مربیگری شیاطین سرخ آرژانتین را بر عهده گرفت.

میلیتو سرمربی شیاطین سرخ شد
به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،در پی جدایی مائورسیو پیگرینو سرمربی تیم فوتبال  ایندیپندنته آرژانتین گابریل میلیتو مدافع سابق تیم ملی این کشور و باشگاه بارسلونا جانشین او شد.

سران شیاطین سرخ آرژانتین  تصمیم گرفتند قرارداد پیگرینو را در پایان فصل تمدید نکنند و او و باشگاه تصمیم گرفتند در فاصله دو بازی باقیمانده تا پایان لیگ دسته اول،با یکدیگر قطع همکاری کنند.

پس از جدایی پیگرینو، دستیار سابق رافا بنیتس در لیورپول، سران ایندیپندنته هدایت تیم را به میلیتو سپردند.

پابلو مویانو مدیر این باشگاه اعلام کرد: گابریل میلیتو مربی بعدی ایندیپندنته خواهد بود، او در مسابقات بعدی قهرمانی آرژانتین،هدایت تیم را در دست خواهد گرفت. 
ایندیپندنته، یکی از پنج باشگاه برتر آرژانتین،  روز یکشنبه با نتیجه 3-3 مقابل خمیناسیا متوقف شد و هیچ شانسی برای رسیدن به فینال مسابقات ندارد. 

پیگرینو، یک سال پیش، از استودیانتس به ایندیپندنته پیوست. میلیتو  در فصل2014-2013 مربی ذخیره شیاطین سرخ بود و وقتی پیگرینو استودیانس را به مقصد ایندیپندنته ترک کرد او اولین کار خود را به عنوان سر مربی در استودیانتس در آوریل 2015  تجربه کرد.

 میلیتو 35 ساله برای ایندیپندنته طی سال های 1997تا 2003 بازی کرده است،سپس راهی رئال ساراگوسا شد و در بارسلونا  نیز از سال 2007 تا 2011  بازی کرد.او یک سال آخر دوران بازی خود را  در ایندیپندنته گذراند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار