به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.
صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر انقلاب با انتشار تصویر زیر نوشت: رهبر انقلاب: در كلمات ائمه عليهم‌السّلام، روی دو جمله راجع به اباالفضل العبّاس(علیه‌السلام) تأکید شده است: یکی بصیرت، یکی وفا.٧٩/١/٢٦

اینستاگردی


صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی با عکس زیر به روز شد.

اینستاگردی

مجری برنامه خندوانه در صفحه اینستاگرام خود از برنامه های آینده اش گفت.
رامبد جوان در این پست نوشت: سلام رفقا برنامه امسال من به غير از كار و خندوانه،ورزش و كم كردن وزنمه و خوندن دو كتاب در ماه و كمتر خوردن قند و نمكه! شما هدف امسالتون چيه؟با اين شعار: بهار رو بساز: بهترين هدف امسال رو بساز.

رامبد جوان



علی لاریجانی در صفحه اینستاگرامش مسئله کم آبی را از موضوعات امنیت ملی دانست و از عواقب خشکسالی در چند سال آینده گفت.

نگرانی لاریجانی

لاریجانی در این پست نوشت: آب و جامعه ایرانی"بی‌تردید، با مجموعه شرایط اقلیمی و وضعیت جغرافیائی ایران، برای کشور ما "آب" نقش حیاتی یافته و باید از این جهت یکی از موضوعات مورد توجه امنیت ملی کشور بدانیم.در یک نگاه کلی صرفاً از بعد کشاورزی – با یک شرایط ویژه مواجه می‌شویم:برای تولید 21 محصول کشاورزی مهم (نیشکر، چغندر قند، سویا، گندم، جو، برنج، ذرت، پرتقال و نارنگی، سیب درختی، انگور، لیموترش، چای، گوجه‌فرنگی، سیب زمینی، پیاز، لوبیا، شیر، گوشت مرغ، تخم مرغ، گوشت گاو، گوشت گوسفند و بز) در ایران حدود 104 میلیارد متر مکعب آب مصرف می‌شود که 65 میلیارد متر مکعب آن، آب سبز (نزولات آسمانی Green Water) و 40 میلیارد متر مکعب آب‌های آبی و خاکستری ( آب‌های زیر زمینی و جاری Blue Water و آب های آلوده و برگشتی Grey Water) است.
این میزان آب غیر از آب‌هائی است که برای سایر محصولات مصرف می‌کنیم مثل هندوانه، خربزه، خرما و ... این امر نشان می‌دهد از آب‌های آبی و خاکستری به نحو غیرمناسب و گشاده دستانه استفاده می‌شود که می‌تواند برای آینده کشور خطرناک باشد.
به همین جهت سیاست بالا بردن بهره‌وری در آب‌های کشاورزی نظیر آبیاری تحت فشار و یا گسترش سیستم‌های گلخانه‌ای و بهبود روشهای آبخیزداری برای کشور، باید بسیار جدّی تر از آنچه امروز انجام می‌دهیم مورد توجه قرار گیرد.نظیر نیازهای امنیت ملی باید به این امر توجه کرد.


نماينده ويژه رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي "مسعود سلطانی فر" كشور از قسمتهاي مختلف ارگ تاريخي بم همچون عامه نشين، حاكم نشين، بازار ، خانه سيستاني و ساير بخشها بازديد كرد و عکس زیر را در صفحه اینستاگرامش به انتشار گذاشت.

اینستاگردی


امیر مهدی ژوله در سالروز ولادت علمدار کربلا حضرت عباس(ع) تصویر زیر را منتشر کرد.

اینستاگردی


معصومه ابتکار در صفحه اینستاگرام خود نوشت: عکسی از مسیر بازگشت از جنوب کرمان در منطقه بحر آسمان، غروب دیروز، طبیعت بکر و نیازمند توجه این منطقه به ویژه تالاب جازموریان که برنامه های احیاء آن پیگیری می شود. 
دیروز به نمایندگی از رییس جمهور و در چارچوب سفر ایشان به استان کرمان، به رودبار جنوب در محدوده جازموریان رفتم و ضمن دیدار با مردم در شورای اداری این شهرستان شرکت کردم و از برنامه های دولت برای تالاب جازموریان گفتم. در این جلسه تاکید شد که برای احیای تالاب جازموریان ضرورت دارد الگوی مدیریت منابع آب و مصارف بخش کشاورزی با توجه به گستردگی چند صد هزار هکتاری مجتمع های کشاورزی منطقه اصلاح شود.
متوقف کردن استفاده از چاههای آب غیرمجاز و تامین حق آبه تالاب جازموریان از دیگر برنامه هاست. البته این برنامه ها نیازمند همکاری وزارت نیرو و وزارت جهاد کشاورزی است. منشأ 25 درصد از گرد و خاک موجود کشور از تالاب جازموریان است و بحث احیای آن در دستور کار محیط زیست قرار دارد. در مسیر بازگشت از جیرفت به بم، پناهگاه حیات وحش زریاب و منطقه حفاظت شده کوه شیر در طبیعت بکر و زیبای جنوب کرمان قابل مشاهده بود. 

اینستاگردی

عباس عراقچی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: جشن تکلیف سید رضا عراقچي در مدرسه، همزمان با ميلاد مبارك سيد الشهدا (ع). بيست و يك ارديبهشت ١٣٩٥مبارك باد سوم شعبان ولادت پر خير و بركت سالار شهيدان و روز پاسداران قهرمان، و چهارم شعبان ميلاد حضرت ابوالفضل العباس پرچمدار باوفای عرصه کربلا و روز جانبازان سرافراز. سلام خالصانه بر شهيدان و جانبازان مدافع حرم

اینستاگردی

گلاره عباسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: همراه با بچه هاي مدرسه معرفت .روستاي مرزي ايران تركمنستان .دانش اموزان از راه دور امده بودند كه در كنار هم عكس يادگاري بگيريم و خوش بگذرونيم .اميدوارم لايق اين همه مهر باشيم بچه هاي نازنين و معلم دوست داشتني مي باليم به حضور گرمتان و شكر گزاريم بچه هاي اين روستا از هواداران سريال "كيميا "بودند و يك تلوزيون در روستا دارند كه سر يك ساعت دور هم جمع مي شدند و سريال كيميا را تماشا مي كردند.

اینستاگردی






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.