رئیس جمهور در سفر به استان کرمان، 445 طرح اقتصادی، عمرانی و خدماتی را در سطح این استان افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روحانی در حاشیه دیدار با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران استان کرمان، به صورت ویدئو کنفرانس این طرحها را افتتاح کرد.

دو واحد تولید فولاد در زرند، یک واحد تولید لوله های مسی در شهربابک ، طرح گازرسانی به بم و چهار شهر و دهها روستای استان کرمان، و 36 هکتار گلخانه صنعتی در جنوب استان از جمله این طرح ها است.

برای اجرای این طرحها مجموعا سه هزار و 160 میلیارد تومان از محل اعتبارات دولت وبخش خصوصی هزینه شده است.

همچنین نمایندگان دولت وبخش خصوصی در حضور رئیس جمهور ده ها تفاهم نامه و توافقنامه سرمایه گذاری در کرمان به ارزش 9 هزار میلیارد تومان امضا کردند.

اجرای شهر نمونه اقتصاد مقاومتی در قلعه گنج، احداث راه آهن بردسیر - سیرجان - بافت، مجموعه گردشگری بام کرمان، پالایشگاه پلاسمای خون، احداث بیمارستانهایی با مجموع 550 تخت و احداث مرکز جامع مبارزه با سرطان از جمله این طرحها است .

رئیس جمهور در جمع فعالان اقتصادی استان کرمان تاکید کرد: دولت نه تنها رقیب بخش خصوصی نیست بلکه وظیفه دارد زمینه فعالیت بخش خصوصی را در همه عرصه های سرمایه گذاری فراهم کند.

روحانی تامین امنیت اقتصادی را مهمترین پیش شرط توسعه اقتصادی دانست و گفت: هرکس امنیت سرمایه گذاری را تهدید کند امنیت ملی کشور را تهدید کرده است .

وی با اشاره به اینکه قوای سه گانه باید با همفکری و هم افزایی برای حل مشکلات تلاش کنند افزود: اقتصاد باید قابل پیش بینی باشد و ما تلاش می کنیم ثبات لازم اقتصادی را تامین کنیم تا سرمایه گذاران با اطمینان خاطر به سرمایه گذاری بپردازند.

رئیس جمهور یادآورشد: هیچ دولتی به اندازه دولت یازدهم در بحث آب سرمایه گذاری نکرده است و تلاش میکنیم در تمام بخش های مرتبط با آب مانند تامین و مدیریت مصرف، احداث تاسیسات آب شیرین کن و انتقال تکنولوژیهای جدید ، گامهای بزرگی برداریم .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار