قطار آموزش و پرورش خوزستان از ایستگاه‌های تحول عبور کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی شورای‌شهر آبادان گفت: آموزش و پرورش یکی از نهادهای مهم و تأثیرگذار در هر جامعه‌ است، چراکه انسان به عنوان مهم‌ترین سرمایه اجتماعی یک جامعه، در این نهاد تربیت و پرورش می‌یابد.

خلیل جنامی افزود: خوزستان از زمان پیگیری محمد تقی‌زاده «مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان»، در زمینه کنکور از رتبه ۲۷ کشوری به رتبه ۲۱ ارتقا یافته است.

وی گفت: تنها چهار استان افت نداشتند که با تدبیر مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، ضمن کنترل افت، رشد نیز داشته‌ایم .

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان افزود: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با برنامه ریزی در راستای ارتقای کیفیت آموزشی، بازرسان اداره کل را برای پیگیری اهداف و برنامه‌های کیفیت بخشی به شهرهای استان مامور کردند و تا از نزدیک شاهد اجرای دقیق برنامه‌ها باشند.

جنامی گفت:حرکت رو به رشد آموزش و پرورش استان خوزستان این نوید را به استانی‌های عزیز می‌دهد که در خوزستان با برنامه ریزی علمی و کار‌شناسی، می‌توان گام‌هایی برای شکوفایی علمی برداشت .

وی افزود: تقویت بنیه علمی دانش آموزان به منظور افزایش موفقیت‌های تحصیلی آن‌ها، بهبود کیفیت آموزش در مدارس هدف با تأکید بر دروس پایه سوم، افزایش توان علمی، دقت و سرعت دانش آموزان در پاسخ به سوالات کنکوری و آماده سازی هنرجویان برای ورود به رقابت‌های علمی، فنی و بازار کار از جمله اهداف کیفی اجرای طرح‌های نامبرده هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.