با توجه به احتمال وقوع رگبار و رعد و برق، مردم استان اصفهان از تردد غير ضروری و حضور در مناطق مرتفع و كوهستاني خودداری كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسئول پيش بيني اداره كل هواشناسي استان اصفهان اظهار داشت: رگبار و رعد و برق در اكثر مناطق غربي، مركزي، شمال شرق و شرق استان تا ساعات پاياني امروز ادامه دارد.
حسن خدابخش گفت: اوج فعاليت اين سامانه تا شامگاه سه شنبه ادامه دارد و اين سامانه از روز چهارشنبه تضعيف مي شود، همچنین بر اثر بارش هاي سيل آسا احتمال وقوع سيل و آبگرفتگي معابر در مناطق شمال شرق و شرق استان از جمله اردستان، نطنز و كاشان وجود دارد.
مسئول پيش بيني اداره كل هواشناسي استان اصفهان تصریح کرد: ادامه بارش، رگبار و رعد و برق براي مركز استان وجود دارد و روز پنجشنبه بطور مجدد وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد در استان پيش بيني مي شود.
تحليل نقشه‌هاي هواشناسي بيانگر فعاليت سامانه ناپايدار تا آخر اين هفته بر روي استان است و بارش‌هاي رگباري و رعد و برق، وزش باد به نسبت شديد براي اكثر نواحي استان پيش بيني مي‌شود.
فردا سامانه جوي، كمي تضعيف و سپس اواخر چهارشنبه و پنجشنبه بطور مجدد تقويت مي شود و با تشديد ناپايداري ها در مناطق مستعد احتمال رخداد تگرگ نيز وجود دارد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.