وزير بهداشت افراد خدمت كننده در جامعه را نعمتی از سوی خدا دانست و گفت: ما از اين نعمت كمتر استفاده می كنيم و به دنبال عيب يابی هستيم .

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قاضي زاده هاشمي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي درچهاردهمين همايش نكوداشت مقام استاد ، ضمن تبريك ولادت امام حسين(ع) گفت: اميدوارم در زندگی اجتماعی و شخصی آزاده باشيم و افراد سياسی نيز آزادگی را از اين امام بزرگوار درس بگيرند.

وي با اشاره به ناب بودن اين مراسم بيان كرد: بزرگداشت استادان توسط دانشجويان، قدرشناسی ويژه ای است چراكه مراسم اداری و سياسی ما با حضور استادان، توام با رودربايستی است. امروزه به خصوص در جامعه ما، از نعمتی كه خدا به ما ارزانی داشته كمتر استفاده مي كنيم و هميشه دنبال عيب يابی از خدمت كنندگان هستيم.

وزير بهداشت ادامه داد: اين عيب يابی ها در زندگی شخصی ما نيز تجلی پيدا می كند. باعث تاسف است كشوری با اين پيشينه فرهنگی، كه در آن احترام اساس روابط اجتماعي بوده ، به اين ميزان كم توجه هستيم.

هاشمی يادآور شد: اميدواريم انتخاب استادان، مناسب باشد و به تقدير در چند ساعت خلاصه نشود. بايد ظهور و بروز رفتار اين عزيزان در زندگی حرفه ای و شخصی افراد ديده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار