رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: امسال ۲۶۶ هزار شغل در کشور ایجاد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پرویز فتاح در ديدار با استاندار قزوين افزود : امسال دولت باید ۹۰۰ هزار شغل ایجاد کند که تعهد کمیته امداد بالغ بر ۲۶۶ هزار شغل است.

برنامه ريزی كميته امداد برای 266 هزار شغل

وی افزود : این میزان با همکاری وزارت کار و بانک مرکزی عملیاتی خواهد شد.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)  یادآورشد: سال گذشته يك هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در کمیته امداد اختصاص یافت و امسال پیش بینی می شود این میزان  به ۲۶۰۰ میلیارد تومان برسد.

فتاح بیان کرد: ویژگی های مشاغل کمیته امداد این است که این مشاغل پایدار و کم هزینه است و با تضمین پرداخت اقساط کمترین مشکل در بازپرداخت این اعتبارات میان مددجویان وجود دارد.

وی رتبه استان قزوین را در ایجاد اشتغال مطلوب دانست و گفت : قزوین در حوزه اشتغال مددجویان رتبه خوبی دارد و از متوسط کشوری بالاتر است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی اظهارداشت: میزان جذب اعتبارات اشغالزایی در استان قزوین حدود ۷۹ درصد است که با توانمندی خوبی که در منطقه وجود دارد و مدیریت دلسوزانه و جهادی کمیته امداد قزوین انتظار داریم این میزان بالاتر برود و ما بتوانیم طرح های پایلوت را در استان اجرایی کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به تامين مسكن مددجويان گفت: در استان قزوین حدود دو هزار و ۱۲۵ مددجوی نیازمند فاقد سرپناه هستند که با پایلوت کردن این استان امیدواریم با حمایت استاندار کاری ملی را در منطقه آغاز کنیم.

برنامه ريزی كميته امداد برای 266 هزار شغل


در این جلسه به رسم یادبود هدیه ای از سوی استاندار قزوین به رئیس کمیته امداد امام خمینی اهدا شد.

انتهای پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.