لرستان؛

کشف تور دریایی در سد ایوشان به طول 1000متر از متخلفان

نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آباد در اقدامی غافلگیرانه مبادرت به جمع آوری تورهای ماهیگیری در سطح دریاچه سد ایوشان نمودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛از لرستان؛، فرمانپور ریس اداره محیط زیست خرم آباد از کشف تور دریایی در سد ایوشان به طول 1000متر از متخلفان خبرداد.

در این راستا تعداد 15 تور ماهیگیری به طول 1000 متر، از سطح دریاچه جمع آوری و تعداد 80 قطعه ماهی از آنها کشف و ضبط گردید.

لازم به ذکر است طبق آخرین مصوبه شورای عالی محیط زیست جزیمه هر قطعه ماهی آزاد مبلغ 10000هزار تومان است که پس از تکمیل پرونده صیادان متخلف اخذ میگردد ،البته در صورت داشتن سابقه کیفری صید به حبس بین 6تا 1سال متخلفین محکوم میگردند.

طبق قوانین محیط زیست ماهیگری در صورت داشتن پروانه صید و آنهم در فصل ماهیگیری و با تور سالیک شماره 4 و همچنین قلاب لنسر مجاز است و در دیگر موارد منجمله تور های دامی و تورهای دریایی و از همه بدتر کلر و موتور برق و دیگر ادوات غیر مجاز غیر قانونی و تخلف می باشد و با متخلفین به شدت برخور می شود.

در پایان از طبیعت دوستان درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با شماره تلفن گویای 1540 شبانه روزی محیط زیست لرستان تماس حاصل فرمایید ،در کنار طبیعت باشید.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: دستگیر ، یگان ، حفاظت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.