مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: برای سرمربی گری سایپا در لیگ شانزدهم، سه سرمربی ایرانی را به عنوان گزینه های نهایی مد نظر قرار داده ایم.

رضایی: اولویت سرمربی گری سایپا مربیان کارنامه دار ایرانی هستندبیت الله رضایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره شایعه مذاکره باشگاه سایپا با حسین فرکی برای سرمربی گری این تیم در فصل آینده لیگ برتر، اظهار کرد: حسین فرکی جزو گزینه های ما قرار دارد اما به دلیل سفر این مربی به کربلا تاکنون مذاکره ای با وی انجام نداده ایم. پس ازبازگشت فرکی از این سفر مذاکرات رسمی خود را  آغاز می کنیم.

وی درباره این که آیا برنامه ای از فرکی گرفته شده یا خیر، بیان کرد: به عنوان مدیرعامل باشگاه سایپا تاکنون برنامه ای از فرکی نگرفته ام اما همان گونه که گفتم پس از حضور وی در تهران با این مربی صاحب سبک مذاکره خواهیم کرد و از وی برنامه می گیریم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره این که در صورت به توافق نرسیدن با فرکی از گزینه ایرانی استفاده می کنند یا خارجی، اظهار کرد: اولویت ما برای سرمربی گری سایپا در فصل آینده مربی ایرانی است و بر همین اساس سه گزینه ایرانی را مد نظر قرار داده ایم. البته کارنامه چند گزینه خارجی هم به باشگاه سایپا رسیده است که در صورت به توافق نرسیدن با مربیان داخلی با آن ها مذاکره خواهیم کرد.

رضایی در پاسخ به این که آیا علی دایی هم جزو گزینه های سایپا قرار دارد یا خیر، گفت: از لحاظ حرفه ای و اخلاقی درست نیست که با سرمربیان تیم های دیگر و آن هایی که فصل آینده هم با تیم های خود قرارداد دارند وارد مذاکره شویم. علی دایی در حال حاضر با صبا قرارداد دارد و نمی خواهیم با مطرح شدن چنین شایعاتی به آرامش این تیم در آستانه بازی حساس با صبا لطمه ای وارد شود.

مدیرعامل باشگاه سایپا با اشاره به این که سرمربی فصل آینده این تیم باید از امکانات و وضعیت این تیم اطلاع کافی داشته باشد، خاطر نشان کرد: یکی از محورهای مذاکرات ما با گزینه های هدایت سایپا آشنا شدن آن ها با امکانات و برنامه های باشگاه است تا در صورت فراهم شدن مقدمات همکاری در آینده دچار مشکل نشویم. پس از آشنایی هر یک از این گزینه ها با وضعیت سایپا، برنامه و رزومه آن ها در جلسه هیئت مدیره مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت با سرمربی که واجد شرایط باشگاه باشدريا، قرارداد می بندیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار