رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از کسب هشت مدال جهانی و آسیایی توسط ورزشکاران ساروی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین دلیری با اشاره به درخشش ورزشکاران مرکز استان در میدان‌های ورزشی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ورزشکاران ساروی موفق به کسب هشت مدال جهانی و آسیایی شدند.

وی با بیان اینکه در مدت مشابه پارسال ورزشکاران ساروی موفق به کسب چهار مدال جهانی و آسیایی شده بودند، افزود: با توجه به موفقیت‌های به دست آمده توسط ورزشکاران مرکز استان در دو ماه ابتدای سال از نظر مدال نسبت به سال گذشته رشد 50 درصدی داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از سهم به‌ سزایی ورزشکاران ساروی در موفقیت ورزش استان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی کارشناسی شده تلاش می‌ شود موفقیت‌های ورزشکاران افزایش یابد.

دلیری از نقش موثر وزنه ‌بردار سنگین وزن مازندرانی در مسابقات قهرمانی بزرگ‌سالان آسیا در تاشکند ازبکستان خبر داد و افزود: محمدرضا براری وزنه ‌بردار دسته 105 کیلوگرم با کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز به تنهایی نقش به سزایی در کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ملی در این رقابت ‌ها داشته است.

وی از کسب عنوان قهرمانی تیم تکواندوی شهدای ساری در جام فجر در تهران اشاره کرد و گفت: در بیست‌ وهفتمین دوره مسابقات تکواندو جام فجر در حضور 14 تیم داخلی و خارجی تیم شهدای ساری با کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره و برنز با اقتدار قهرمان این مسابقات شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، کسب ، مدال ، ورزشکاران ، آسیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.