نماینده محلات و دلیجان گفت: از رئیس جمهور توقع ایجاد شغل جدید را نداریم شغل‌های فعلی را حفظ کنید.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس با اشاره به وضعیت نامناسب اشتغال در حوزه انتخابیه خود گفت: آقای رئیس جمهور ما تقاضای ایجاد شغل جدید را  نداریم بلکه تقاضا داریم شما شغل‌های فعلی را حفظ کنید.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیکاران تحصیل کرده واقعاً مستأصل شده‌اند فکر عاجلی برای این هم‌وطنان کنیم.

سلیمی با اشاره به وضعیت نامناسب بانک‌ها در کشور گفت: جرائم تأخیر پرداخت‌ها در بانک امروز کمر تولیدکنندگان را شکسته است و زندگی آنها را به چالش کشیده است. تقاضای ما این است که دولت برای این موضوع هر چه سریع‌تر فکری کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان افزود: یارانه تولید توسط دولت پرداخت نشده است. کشاورزان، کارخانه‌دارها و تولیدکنندگان شکایت خود را به کجا ببرند؟ این موضوع یکی از مصوبات قانونی است.

علیرضا سلیمی در خصوص بدهی دولت به خزانه اظهار داشت: خواهش می کنم دولت این 6 هزار میلیارد تومان را که به عنوان قرض از خزانه گرفته بود هر چه سریعتر بازگرداند.

وی درباره حقوق‌های چندین میلیونی برخی مسئولان دولتی نیز گفت: این موضوع داغی است بر دل مردم. چطور می‌شود رئیس یک مجموعه چندین میلیون حقوق دریافت کند اما زمانی که مردم می خواهند از همان مجموعه بیمه  برای تصادفشان پولی دریافت کنند باید ماه‌ها پروسه‌های اداری و کاغذبازی‌ها را طی کنند.

نماینده مردم محلات و دلیجان وزیر صنعت و معدن را خطاب قرار داد و گفت: مردم مناطق چه سهمی از استخراج معادن می‌برند تنها چیزی که نسیب آنها می‌شود خرابی راه‌ها و جاده‌ها است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نماینده ، وزیر ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار