فرماندار بهار گفت: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت موجب تقويت فرهنگ ديني و حفظ ارزش هاي انقلاب اسلامي خواهد شد.

ترويج فرهنگ ايثار و شهادت موجب تقويت فرهنگ ديني است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محسن مرادی در شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت اظهار داشت: حفظ آرمان شهدا و بسط ارزش هاي انقلاب اسلامي رسالتي مهم و همگاني است.

محسن مرادي پناه تصريح کرد: اين انقلاب ميراث خون هزاران شهيد، جانباز و حاصل مقاومت آزادگان سرافرار و پايداري نزديک به نيم قرن ملت ايران در برابر استبداد و استکبار جهاني است و بايد به بهترين شکل ممکن از دستاوردهاي آن صيانت کنيم.

 وي با اشاره به شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، تصريح کرد:اين شورا به منظور ترويج فرهنگي ايثار و شهادت و درس آموختن از خانوادههاي معززي است که در سخت ترين شرايط از بهترين سرمايه خود گذشتند تا به دستاوردهايي براي کشور برسند.

وي با بيان اين مطلب که کار براي شهدا و ايثارگران عشق و اعتقاد خالص است، اظهار داشت: کمبود اعتبار و محدوديت هاي مالي دستگاههاي متولي حوزه شهدا و ايثارگران نبايد مانع از انجام کار در اين حوزه شود.

مرادي پناه با اشاره به اينکه تغذيه کاري شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بايد از سوي اعضا و کميته هاي تخصصي اين شورا انجام بگيرد، گفت: کميته هاي تخصصي شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بايد بسترهاي لازم را براي اجراي برنامه هاي مدون حوزه شهدا و ايثارگران فراهم کنند.

مرادي پناه عنوان داشت: تمامي اعضاي شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بايد دنبال کار عملياتي باشند.

وي تاکيد کرد: مسئولين با در نظر گرفتن ابعاد ارزشي نظام در کنار مردم هميشه حماسه ساز که بدنه اصلي اين جامعه عظيم هستند، تلاش کنند تا فرهنگ انقلاب همچون فرهنگ عاشورايي معرفي و نهادينه شود.

فرماندار بهارگفت: همه دستگاه هاي اجرايي موظفند درخصوص تکريم خانواده هاي معظم شهدا، ساماندهي گلزار شهدا و ترويج فرهنگ و ايثار و شهادت در کنار دستگاه هاي فرهنگي و متوليان امر تلاش کنند.

مرادي پناه اضافه کرد: خانوادههاي معظم شهدا، ايثارگران و جانبازان در عرصههاي مختلف نظام مقدس امتحان خود را پس دادهاند و آنچه در حد توان و امکان آنها بوده براي اعتلاي کشور تقديم کرده اند.

وي با اشاره به اينکه اين خانواده ها از فرزندان و سرمايه هاي خود براي تعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي گذشتند، عنوان کرد: تکليف ما در برابر اين خانوادهها چند برابر شده و بايستي به درستي به آن بپردازيم.

فرماندار بهار با تأکيد بر تلاش هر چه بيشتر در زمينه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، بيان داشت:همه ما وظيفه داريم از آثار به جا مانده از شهدا و خانوادههاي آنان محافظت کرده و برنامه هاي آنها را تحقق ببخشيم.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار