رئیس پلیس فتا فارس از دستگیری فردی خبر داد كه با سوء استفاده از اطلاعات بانکی مادرش، مبلغی بالغ بر 270 میلیون ریال را به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی برداشت کرده بود.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "سیدموسی حسینی" گفت: با توجه به دریافت شکایتی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یک خانم میانسال، بررسی موضوع در دستور کار كارشناسان پلیس فتا استان فارس قرار گرفت. 

وی با اشاره به انجام اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس فتا، از شناسایی عامل برداشت غیرمجاز خبر داد و گفت: این فرد که فرزند شاکی می باشد پس از دستگیری توسط پلیس، در تحقیقات فنی به موضوع اتهام اعتراف کرده و می گوید: مورد اعتماد مادرم بودم و همیشه تمامی رمزهای بانکی کارت های عابربانک را فقط من و مادرم می دانستیم. 

وی ادامه داد: این جوان به دلیل اینكه چند سالی بوده که رویای تحصیلات در یک کشور اروپایی را در سر داشته، چند روز پیش در اینترنت یک آگهی مبنی بر تحصیلات در خارج از کشور را مشاهده و با تصور اینکه خرید های اینترنتی غیرقابل پیگیری می باشد تصمیم به انتقال وجه از حساب مادرش به حساب آن فرد مورد نظر می گیرد. 

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: با توجه به اعتماد کامل مادر به فرزند خود، رویارویی آنان به عنوان مجرم و متهم در پلیس فتا صحنه ای غیر منتظره را به وجود آورد که بهت مادر را در پی داشت. 

سرهنگ حسینی از شهروندان درخواست كرد: به منظور پیشگیری از موارد اینچنینی و فرصت طلبی افراد سودجو، رمز عبور و اطلاعات حساب بانكی خود را به هیچ عنوان در اختیار هیچ کس حتی افراد خانواده قرار ندهند و با تغییر دوره ای رمزهای بانکی خود ضریب امنیت آن را بالا ببرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
وی ادامه داد: این جوان به دلیل اینكه چند سالی بوده که رویای تحصیلات در یک کشور اروپایی را در سر داشته...

من نمیدونم چرا اینهمه بعضی ها عشق خارج دارن !
میخوایی موفق باشی همینجا باش
بخدا من وضعیت خونوادگیم جوریه که الان اراده کنم 6ماه دیگه پاسپورت همون کشوری که الان اسمشو بگم نظرم پخش نمیشه دستمه،راهی که لااقل دیگران باید 10 سال برن ...
اصلا دلم نمیخواد از این مملکت برم،میخوام همینجا موفق شم.حالا برای سفر کوتاه توریستی چرا دوس دارم ولی ایرونه خودمون با همه کم و کاستیهای داشته و نداشتش عشقه.انقدر یارو رویا داشته که سر مادرشو کلاه گذاشته.من چکم برگشت خورد داشتن حکممو میگرفتن مادرم زمین و زمان و آتیش زد که بگیر ببر پاس کن حتی 1000 تومن دست به حسابش نزدم اونوقت اینا برای هیچ و پوچ ... ؟ متاسفم
آخرین اخبار