منادی سپیدان در نطق میان دستور:

مردم ما در انتخابات به عقلانیت رای دادند نه به لیست تعیین شده

عضو کمیسیون آموزش گفت: حضور مردم تبریز در انتخابات بر اساس آگاهی و خردورزی بود مردم ما به عقلانیت رای دادند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علیرضا ‌ منادی سپیدان نماینده مردم تبریز و اسکو در نطق میان دستور امروز مجلس با تبریک ولادت امام حسین (ع) و گرامی داشت روز پاسدار  گفت: امام (ره) درباره سپاه فرمودند اگر سپاه نبود، کشور نبود سپاه بازوی کشور است.

عضو کمیسیون آموزش با اشاره به اینکه سپاه مظهر اقتدار و امنیت ملی در کشور است ادامه داد: در این روزها این عزیزان با تمام وجود در حفظ  تمامیت ارضی کشور تلاش می‌کنند.

منادی‌سپیدان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 با تاسی از انقلاب امام حسین (ع) بود، اظهار داشت: در سال 57 ما با تاسی از انقلاب امام حسین (ع) رژیم پهلوی را به زباله‌دان تاریخ فرستادیم و در طول هشت سال دفاع مقدس از این نهضت تاسی گرفتیم.

وی در ادامه تصریح کرد: به برکت انقلاب حسینی بود که دشمنانمان بعد از 38 سال در برابر ما سر تعظیم فرود آوردند و بر اساس همین نهضت بود که ما در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان را از دست ندادیم.

عضو کمیسیون آموزش در ادامه تصریح کرد: این که ما در طول 38 سال انقلابمان را حفظ کردیم و هم اکنون امن‌ترین نقطه دنیا هستیم و از کشور مظلوم سوریه، عراق و حرمین شریف حضرت زینب و رقیه دفاع می‌کنیم به برکت امام حسین (ع) است.

منادی سپیدان با اشاره به اینکه ایران اسلامی الان به جایگاهی در دنیا رسیده است که همه دنیا می‌گویند بشار اسد برود اما ایران می‌گوید نرود در ادامه گفت: همه این دستاوردهای ایران اسلامی به واسطه پیروی کردن از نهضت و انقلاب حسینی است.

وی در ادامه اظهار داشت: مدافعان حرم به لطف حسین (ع) دشمنان را در مرزها زمین‌گیر کرده اند و رهبر انقلاب و مدافعان حرم در دفاع از حقی که حسین (ع) فرموده است ایستادگی می‌کنند.

وی با تبریک میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت زین‌العابدین (ع) و تشکر از حضور پرشکوه مردم تبریز،‌آذرشهر و اسکو خاطرنشان کرد: حضور مردم تبریز در انتخابات بر اساس آگاهی و خردورزی بود مردم ما به عقلانیت رای دادند نه به لیست تعیین شده بر همین اساس از این مردم با شعور تشکر می‌کنم.

نماینده مردم آذرشهر و اسکو در پایان به بیان چند مسئله مهم در حوزه‌ انتخابیه خود پرداخت و گفت:  بحث دریاچه ارومیه همچنان مشکل بزرگ این منطقه می‌باشد، بعد از برداشته شدن تحریم‌ها سرمایه‌های زیادی وارد کشور ما شده اما تمامی سرمایه‌ها در تهران متمرکز شده و به شهرستان‌ها نمی‌رسد در حالی که باید برای آباد سازی مناطق محروم صرف شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار