صادقی در نطق میان دستور:

چالش بزرگ کشور رقابت بین دو جناح سیاسی نیست

عضو کمیسیون اجتماعی گفت: امروز عده‌ای علاقمندند که چالش بزرگ کشور را رقابت بین دو جناح سیاسی معرفی کنند .

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز در نطق میان دستور امروز مجلس با بیان سخنی حکمت‌آمیز از آیت‌الله بهجت که عمل به اسلام را عامل رستگاری انسان می‌داند، گفت: من در مجلس نهم دوازده نطق داشته‌ام و علاقمندم در آخرین نطق خود از همه کسانی که در مسیر خدمت به بنده تلاش کردند صمیمانه تشکر کنم. از خانواده، مردم شریف شیراز و همه همکاران در مجلس در قالب کارمندان، مسئولان و هیئت رئیسه که همکاری با ایشان موجب افتخار برای من بود حلالیت می‌طلبم و از کسانی که در نظام به واسطه عملکرد بنده آسیبی رسیده است عذرخواهی می‌کنم.

عضو کمیسیون اجتماعی با تبریک امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل و گرامیداشت روز جانباز در ادامه گفت: پاسداران در عرصه‌های داخلی و خارجی رشادتمندانه تلاش می‌کنند و شهادت این عزیزان را به خانواده‌هایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

صادقی با بیان اینکه امروز عده‌ای علاقمندند که چالش بزرگ کشور را رقابت بین دو جناح سیاسی معرفی کنند ادامه داد: دشمن نیز مانند این افراد با تردستی بسیار ماهرانه‌ای عمل کرده است.

وی در ادامه اظهار داشت: من در اولین نطقم در مجلس به این موضوع اشاره کردم و امروز نیز این موضوع را بیان می‌کنم این طراحی حتی در میان کارکنان و همه اقشار مملکت هویدا شده  به طوری که صف‌بندی به دو گروه انقلابی و غیرانقلابی را فراموش کرده‌اند البته باید دانست که این صف‌بندی انقلابی و غیرانقلابی بر اساس علاقمندی به مردم و نظام تعیین می‌شود یعنی کسی که به نظام و مردم علاقمند نیست در زمره غیرانقلابی‌ها قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه رسالت یک انقلابی حفظ آرمان های نظام است گفت: خطر بزرگ دیگری که هم اکنون می‌توان آن را به روشنی حس کرد، تعریف جایگاه رهبری در یک جناح سیاسی خاص است،‌ چپ ولایت چپی است که موجب نجات نظام است.

صادقی با بیان اینکه جایگاه ایران به خاطر وجود رهبری آگاه و مقتدر، جایگاهی محکم و تنزل‌ناپذیر شده است ادامه داد: باید توجه شود که نقش مقام معظم رهبری که بعد از امام (ره) به عهده داشتند یک رهبری بی‌بدیل بوده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی نباید به گونه‌ای باشد که به مردم این گونه تفهیم شود که به جز فساد چیز دیگری در جامعه وجود ندارد رسالت مهم ما مبارزه با مفاسد است اما نباید گفتمان غالب در جامعه بر اساس فساد باشد این یک جفای بزرگ به خادمین جامعه است باید در کنار مفاسد انسان‌های پاکدست معرفی شوند.

وی در پایان اظهار داشت: مهمترین رسالت منتخبین مجلس دهم این است که فضای سیاسی کشور را به سمتی نبرند که به صورت دائمی در حالت رقابت انتخاباتی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ضرغام ، مجلس ، صحن علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار