درهفته سی و هفتم لیگ آزادگان عصر امروز تیم فوتبال شهرداری اردبیل میزبان تیم خونه به خونه بابل خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ هفته سی و هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور در حالی امروز در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که تیم شهرداری اردبیل برای بقا در لیگ آزادگان باید هر سه امتیاز بازی خانگی مقابل خونه به خونه بابل را کسب کند.

تیم بحران‌زده شهرداری اردبیل که امروز احد شیخ‌لاری را به عنوان سرمربی در جایگاه سرمربیان نمی‌بیند، بازی حساس و سرنوشت‌سازی را مقابل تیم بابلی که خیالش از ماندن در لیگ آزادگان راحت است، انجام می‌دهد تا هر سه امتیاز حساس و سرنوشت‌ساز این بازی خانگی را کسب کند که در صورت کوچکترین لغزش، این تیم شهرداری است که باید غزل خداحافظی با لیگ یک را بخواند.

تیم شهرداری اردبیل که به سختی و دو فصل پیش به لیگ آزادگان راه پیدا کرده، به این راحتی‌ها حاضر نیست از این لیگ به لیگ پایین‌تر سقوط کند چرا که در این صورت تنها نماینده استان اردبیل در لیگ یک نیز جایگاه خود را از دست داده و یک شرایط متفاوتی برای این تیم رقم می‌خورد.

تیم شهرداری اردبیل در حالی امروز ساعت 17 عصر به مصاف تیم خونه به خونه بابل می‌رود که به شدت نیازمند حمایت هواداران خود است تا از این شرایط بحرانی خود را نجات داده و امیدوار به بقا در لیگ آزادگان باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.