مدير آموزش و پرورش شهرستان باوي اعلام کرد: سال گذشته خيرين مدرسه ساز در این شهرستان 5 ميليارد ريال در قالب كمك نقدي و اهداي زمين مشاركت داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجيد موحديان دوشنبه بيان داشت: شهرستان باوي در استان رتبه چهارم مشاركت خيرين را كسب كرده است.

وي افزود: مشاركت خيرين مدرسه ساز در اين شهرستان سال گذشته افزايش 200 درصدي داشته و شهرستان باوي از بابت جذب اعتبارات در بين 40 منطقه آموزشي استان توانسته ركورد خوبي ثبت نماید.

موحديان با اشاره به وضعيت آموزشي در اين شهرستان خاطرنشان کرد: براساس تجزيه و تحليل امتحانات نوبت اول در استان، رتبه آموزشي آموزش و پرورش باوي در دوره متوسطه اول از 16 به 4 ارتقا يافته و در امتحانات نهايي سوم نظري نيز 4 رتبه ارتقا نشان می دهد.

حيدر كاظمي فرماندار شهرستان باوي گفت: شهرداران هم مي توانند از ظرفيت ماده 16 خود براي كمك به آموزش و پرورش استفاده کنند.

وی اظهار کرد: خيرين مدرسه ساز با مشاركت اداره كل نوسازي مدارس مي توانند براي ساخت و تجهيز مدارس اقدام نمایند.

کاظمی اذعان داشت: اداره كل نوسازي مدارس با همكاري خيرين مدرسه ساز و سازمان مديريت و برنامه ريزي براي كيفيت بخشي به فضاي آموزشي و همچنين ساخت مدرسه با يكديگر همكاري مي كنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار