رییس سازمان ملی بهر‌ه‌وری گفت: بهره‌وری یعنی بتوانیم از امکانات موجود بیشترین تولید را داشته باشیم که در این زمینه مدیریت نیروی انسانی موثرترین گام است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طباطبایی یزدی رییس سازمان ملی بهره‌وری امروز در مراسم نمادین نواختن زنگ بهره‌وری گفت:کیفیت آموزش یکی از پایه‌های بهره‌وری را می‌سازد چرا که می‌تواند نقش بسزایی در تربیت نیروی انسانی داشته باشد.

طباطبایی تصریح کرد: عدم وجود نیروی انسانی کارآمد امکان بهره‌وری را کاهش داده و لازم است در زمان کم بین کارها و اقدامات موجود بهترین گزینه انتخاب و نیازهای جامعه شناسایی شود تا بتوانیم دانش‌آموزان را همسو با نیازهای جامعه تربیت کنیم.

در ادامه کفاش معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: لازم است در جهت ایجاد بهره‌وری قدم برداریم و از ابزار، وسایل و امکانات موجود استفاده‌های چند منظوره داشته باشیم چرا که در نظام خلقت هیچ چیزی دورریختنی نیست و می‌توان از آن در چرخه حیات استفاده کرد که مهم‌ترین مسئله در این عرصه تفکر و اندیشه است.

وی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید سازمان بهره‌وری فعال‌تر شده و قوانین جدیدی در این باره وضع شد که می‌توان با ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی، ایجاد بارش فکری میزان بهره‌وری را بالا برد و تولیدات داخلی را افزایش داد چرا که با استفاده از امکانات می‌توان بخش‌های دیگری را راه‌اندازی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار