مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: مجموعه ورزشی شهید دستغیب آماده برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام جهانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدر علی کامیاب کلانتری در نشست خبری امروز که در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد اظهار کرد: بازسازی مجموعه ورزشی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز، ظرف مدت کمتر از سه ماه انجام شد تا اثبات شود اگر همت باشد، هر اقدام عمرانی امکان‌پذیر است و عملا زیرساخت‌ها برای میزبانی شیراز در جام جهانی کشتی فرنگی 2016 تکمیل شد.
وی ادامه داد: پس از قطعی شدن میزبانی شیراز برای رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی 2016، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، کار بازسازی کامل ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب را آغاز کرد و در کمتر از سه ماه آن را به پایان رساند.  
کامیاب با بیان اینکه رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه در شیراز برگزار خواهد شد افزود: در این مسابقات تیم‌های ایران،‌ روسیه، آذربایجان، ترکیه، اوکراین، بلاروس، قزاقستان و آلمان حضور دارند.
مدیر کل ورزش وجوانان فارس بیان کرد: ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب اکنون پس از بازسازی کامل، جوان شده و آماده برگزاری رویدادهای مهم ورزشی است و در اولین قدم، برترین فرنگی‌کاران جهان را پذیرا خواهد بود که با اقدامات انجام شده در بحث زیر ساختی، مجموعه شهید دستغیب شیراز تا 20 سال آینده نیازی به بازسازی ندارد.
حیدرعلی کامیاب تصریح کرد: با تکمیل تعمیرات اساسی این مجموعه، استان فارس و شهر شیراز دارای یک سالن زیبا و استاندارد برای برگزاری مسابقه‌های ملی و بین‌المللی ورزش‌های غیرتوپی است و با پتانسیلی که در استان فارس و در عرصه قهرمانی و قهرمان‌پروری وجود دارد، این اداره کل برگزاری هر رویداد ملی و بین‌المللی ورزشی را حمایت می‌کند.
کامیاب تصریح کرد: با توجه به وجود میراث غنی فرهنگی در سطح استان فارس برگزاری این رویداد بین المللی گردشگران زیادی را به منظور بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی به شیراز و استان فارس جذب می کند و با توجه به اینکه ورزش می تواند در این رسالت به خوبی نقش خود را ایفا کند برگزاری چنین رویداد هایی می تواند ورزشکاران سایر کشور ها را سفیران خوبی برای پیام رسانی به منظور ارائه چشم اندازی از امنیت و میهمان نوازی کشورمان تبدیل کند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.