یک منبع نزدیک به کمیته امنیت ملی ایران اعلام کرد این کمیته، امروز آنچه علیه مستشاران ایرانی در منطقه "خان طومان" حلب اعمال شده است را بررسی خواهد کرد.

یک منبع آگاه: شورای امنیت ملی ایران، اتفاقات خان طومان را بررسی می کندبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک منبع نزدیک به کمیته امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با خبرگزاری "اسپوتنیک" گفت: "کمیته امنیت ملی ایران، امروز اتفاقات منطقه "خان طومان" واقع در شمال حلب و آنچه علیه نیروهای ایرانی اعمال شده است را بررسی خواهد کرد."

این منبع افزود: "این کمیته همچنین، راه های بازگشت اسرای ایرانی را بررسی و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ خواهد کرد."

گفتنی است روز شنبه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از شهادت 13 نفر از مستشاران نظامی کشورمان در سوریه و نیز زخمی و اسیر شدن تعدادی از این نیروها، به دنبال سقوط منطقه خان طومان به دست عناصر تروریستی خبر داد."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
یک مشت احمق وهابی که بضرب وزور پول آل صعود احمق دوروبرش جمع کرده که از اتش بس وحسن نیت مقاومت سواستفاده کردن خیالشون فتح الفتوح کردن ... زهی خیال باطل و یشب هزار شب نمیشه شادی این احمقهای وحشی طولانی نیست خواهیم دید که چطور بدست شیر بچه های مقاومت تکه تکه خواهند شد... حیف آقا ومولای ما سید علی دستور ندادن وگرنه نماز صبح رو درحلب ونماز ظهر را درمکه یامدینه میخوندیم ..واقعا ازحماقت این احمقهای وهابی وتروریست خندم میگیره که با تصرف یک روستا خوشحالی میکنن..فعلا شادی کنید کاری با شما خواهیم کردکه سرکرده شما یعنی آل صعود عهد حجری ابن تیمیه و فهد گوربگور بیان جلو چشماشون ... باشید ماهم هستیم ... تا برسه وقتش ...اهل سنت از زابل هستم و افتخار میکنم به کشورم به رهبرم به امنیت کشورم به نیروی مسلح کشورم ...زنده باد خامنه ایی ..ننگ ومرگ بر آل صعود احمق که فعلا موی دماغمون شده
آخرین اخبار