پيكر منتخب مردم مراغه و عجب شير در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تشييع و در گلشن زهرا (س) مراغه به خاك سپرده شد.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ پيكر محمدعلي حسين زاده، صبح امروز(دوشنبه) از مقابل مسجد شهداي مراغه به سمت ميدان مصلي تشييع و پس از اقامه نماز ميت به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمدتقي پورمحمدي امام جمعه اين شهرستان در قطعه ايثارگران به خاك سپرده شد.
امام جمعه مراغه در آيين تشييع منتخب مردم مراغه و عجب شير گفت: همه از فوت ناگهاني اين منتخب متاثر شده و حضور مردم ولايت مدار و متدين اين شهرستان در اين مراسم نشان دهنده ارزش و احترام آنان به خدمتگزاران انقلاب اسلامي است.
 محمدتقي پورمحمدي، افزود: حسين زاده، با اكثريت آراي مردم حوزه انتخابيه مراغه و عجب شير به عنوان منتخب آن ها راهي مجلس شد اما تقدير الهي بر اين بود كه ايشان به آن دنيا سفر كند.
وي اظهار كرد: اين حوزه انتخابيه با اين ضايعه دردناك تا برگزاري انتخابات مياندوره اي بدون نماينده در مجلس شوراي اسلامي خواهد بود و از نمايندگان مجلس و منتخبان دور دهم آذربايجان شرقي انتظار مي رود جاي خالي نماينده منتخب اين حوزه را پر كنند تا حقي از مردم اين منطقه ضايع نشود.
 پورمحمدي، ادامه داد: پس از دوران رقابت ها، وي و بسياري از رقيبانش اين دوران را به رفاقت تبديل كردند تا قدمي در راستاي كمك به توسعه حوزه انتخابيه بردارند و حضور رقباي انتخاباتي در آيين تشييع اين منتخب گواهي بر اين مساله است.
آيين تشييع محمدعلي حسين زاده، منتخب مردم حوزه انتخابيه مراغه و عجب شير در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي با حضور جمعي از مردم ولايت مدار، روحانيان، نيروهاي مسلح، مسئولان ادارات شهرستان هاي مراغه و عجب شير و برخي از شخصيت هاي استاني برگزار شد.
مردم شهرستان عجب شير نيز صبح امروز با پيكر حسين زاده وادع كرده بودند.
محمدعلي حسين زاده، منتخب مردم مراغه و عجب شير در مجلس دهم، صبح شنبه در حال عزيمت به سمت تهران براي شركت در همايش فرآيند قانونگذاري - الزامات و راهكارها بود كه در اثر حادثه رانندگي در بزرگراه زنجان - قزوين جان خود را از دست داد.
وي، 39 ساله داراي مدرك تحصيلي دكتري علوم سياسي از دانشگاه تهران بوده كه در مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه مراغه، عجب‌ شير، سراجو و قلعه‌ چاي از 90 هزار و 548 راي ماخوذه صحيح، 50 هزار و 980 راي كسب كرده و به مجلس راه يافته بود.
شهرستان هاي مراغه و عجب شير با حدود 340 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان شرقي واقع و به عنوان يك حوزه انتخابي داراي يك كرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي است.
اننهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.