مدیرعامل باشگاه فوتسال حفاری اهواز گفت: با انتخاب شخص خاصی مشکلی ندارم اما اعتراض کردم تا بدانم کرسی خوزستان که زحمات زیادی در فوتسال کشور کشیده در کجای این ورزش قرار دارد.

حاجتی: جان ما در برابر مال دیگران بی ارزش بودعلیرضا حاجتی مدیرعامل باشگاه فوتسال حفاری اهواز در گفتگو با خبرنگارحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد: در صحبت هایم با کفاشیان هیچ گونه اعتراضی به انتخاب شخص  نجفی نداشتم زیرا وی یکی از دوستان خوبم هستند که می توانند با بهره از قوه مدیریت خود باشگاه مس را اداره کند، بحث من انتخاب شخص خاصی نیست بلکه به نادیده گرفتن فوتسال خوزستان و زحمات مسئولا آن در قهرمانی است.
طی دو دوره گذشته انتخابات هیات رییسه، از من خواستند که به عضویت سازمان لیگ درآیم اما این پیشنهاد را قبول نکردم، امسال هم این موضوع تکرار شد و در مجمع حضور یافتم و با 10 رای به عضویت مجمع درآمدم پس از این انتخابات با اصرار مسئولین قرار بود کاندید عضویت هیات رییسه هم باشم اما کفاشیان با نادیده گرفتن تجربه چندین ساله ام در ورزش و به خصوص فوتسال خودش آخرین عضو را انتخاب کرد.
این انتخاب یعنی نادیده گرفتن 3 دوره متوالی تیم فوتسال بانوان حفاری در لیگ برتر، دیده نشدن صعود تیم فوتسال مردان حفاری از لیگ دسته 3 به لیگ برتر و مدعی قهرمانی بودن این تیم، یعنی فراموش شده که سلیمانی و ناظم الشریعه در باشگاه حفاری مشغول به کار بودن و باشگاه حفاری برای رسیدن آنها به تیم ملی مساعدت کردند، یعنی زحماتمان در چندسال اخیر هیچ ارزشی برای مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال نداشته و من از این موضوع دلگیرهستم.  
*** اعتراضم کرسی نداشتن فوتسال خوزستان بود
کفاشیان پس از قهرمانی های باشگاهی و تیم ملی، طی تماسهایی از زحمات مسئولان حفاری در این ورزش تشکر می کرد اما زمان انتخاب باقی مدیران را به قدمت و خدمت  حفاری و من ترجیح داد فقط می خواهم بدانم حق خوزستان داشتن کرسی در هیات رییسه هست یا نه؟ 
شنیده ام شاید در ازای پول این انتخاب صورت گرفته پس جان و مال ما که در راه فوتسال کشور به کار گرفته شده در برابر این پول بی ارزش بوده است گویا مسئولان خیال می کنند در این چند سال اخیر به صندلی خود تکیه زدیم و بدون هیچ استرسی، مدیریت موفق داشته ایم.از قرار معلوم جان ما ارزش پول برخی را هم ندارد.
تکرار می کنم با نجفی مشکلی ندارم اما می خواهم بدان معیار کفاشیان برای این انتخاب چه بوده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار