نماینده مردم خمین گفت: سرقت اموال و دارایی‌های ایران لکه ننگ دیگری بر دامن آمریکاست.

سرقت اموال و دارایی‌های ایران لکه ننگ دیگری بر دامن آمریکاست

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد ابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در نطق میان دستور خود ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع)  اظهار داشت: آمریکا که در خواب خود خیال نفوذ و ظهور خود برسرزمین خورشید است باید بداند دراین کشور تمامی مردم و مسئولان واقعیت پلید این کشور را به خوبی می‌شناسند و هرگز اجازه نخواهند داد آمریکا کوچک‌ترین جای پایی در این سرزمین باز کند.

وی ادامه داد: ملت ما به خوبی می‌داند که واقعیت اصلی داعش همان چهره آمریکاست و می‌توان به خوبی عامل کشتار 500 هزار نفر را در سوریه و عراق، افغانستان و یمن را مشاهده کرد.

نماینده مردم خمین گفت: تاریخ صد ساله اخیر بیانگر جنایات بی‌شمار روسیاهان آمریکایی‌ست و بشریت هیروشیما و ویتنام را فراموش نمی‌کند.

رضایی با اشاره به کودتای 28 مرداد و جنگ تحمیلی 8 ساله و قتل کشتار مردم بی‌گناه حلبچه اظهار کرد: بشریت زخم میلیون‌ها نفر از مردم آسیب دیده را از یاد نمی‌برد و ملت ما هرگز دشمنی با آمریکا را طی 37سال گذشته را فراموش نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه ترور دانشمندان و سرقت اموال و دارایی‌های ایران لکه ننگ دیگری بر دامن آمریکاست ادامه داد: در چشم ملت ما آمریکا مظهر و عامل فقر و فساد و ظلم و جرم و جنایت است.

نماینده مردم خمین خاطر نشان کرد: مردم ما با فرهنگ ادبی و حسینی و با استقامت کامل در برابر زیاده خواهی آمریکا خواهند ایستاد و دست متجاوزان این کشور را قطع خواهند کرد.
 
رضایی افزود: آمریکا بداند فلسطین موضوع اول و اصلی مسلمین است و هیچ موضوعی نمی‌تواند موجب فراموشی فلسطین در ذهن مسلمانان گردد.

وی با بیان اینکه اسرائیل باید بداند هیچ آینده‌ای ندارد و انشاءالله بزودی به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد، گفت: برای مردم ما موضوع فتنه همچنان خط قرمز است و تحت هیچ شرایطی فتنه‌گران و خائنین به نظام و اسلام بخشیده نخواهند شد.

نماینده مردم خمین تصریح کرد: از موضوعات اساسی کشور اجرای اقتصاد مقاومتی است که باید همه اجزای نظام به طور یکپارچه خود را معطوف به عملیاتی نمودن سیاست‌های ابلاغی آماده کنند.

رضایی گفت: برای احقاق اقتصاد مقاومتی همه باید احساس مسئولیت کنند و موانع را برطرف و هماهنگی خود را با برنامه‌های ابلاغی و اسارت فرمانده اقتصاد مقاومتی بکار گیرند.

وی افزود: البته باید از برخی از سازمان‌ها گلایه کرد که خود را برای احقاق اقتصاد مقاومتی هماهنگ نمی‌کنند که باعث نگرانی و خدای نکرده شکست دولت می‌شود از جمله سازمان محیط زیست برای صدور یک استعلام و برای پروژه پتروشیمی خمین که باید یک هفته بیشتر وقت نگیرد حدود 8 ماه این طرح را بلاتکلیف گذاشته است.

رضایی خاطر نشان کرد: میلیون‌ها تومان سرمایه آنها در بیابان ریخته است و از بین می‌رود و کسی به فریاد آنها نمی‌رسد آیا این عملکرد با اقتصاد مقاومتی هم‌خوانی دارد.

وی گفت: کسانی که در ابتدای مسئولیت سوگند می‌خورند که حافظ قانون اساسی هستند باید در تمام دوران خدمت پایبند سوگند خود باشند تا امنیت و منافع ملی را فدای بازی‌های سیاسی خود نکنند.

انتهای پیام/

 


 
برچسب ها: رضایی ، مجلس ، نطق ، امریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار