نتایج یک نظرسنجی حاکی از افزایش میزان محبوبیت رئیس جمهور کره جنوبی پس از سفر اخیرش به ایران است.

افزایش میزان محبوبیت پارک گئون هه پس از سفر به تهرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشریه کوریا تایمز در گزارشی نوشت: نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد میزان محبوبیت پارک گئون هه، رئیس جمهور کره جنوبی، بعد از سفر مهم اخیر به ایران و همزمان با تشدید تنش‌ها میان سئول و پیونگ یانگ افزایش یافته است. 

نتایج این نظرسنجی، که آژانس «رییِل م‌تر» انجام داده، روز دوشنبه منتشر شد و نشان داد که سی و پنج ممیز نه دهم درصد از شهروندان کره شمالی عملکرد رئیس جمهور این کشور را تایید می‌کنند که در مقایسه با هفته‌های قبل میزان رضایت شهروندان کره جنوبی از رئیس جمهور این کشور چهار ممیز نه دهم درصد افزایش یافته است. 

همچنین حدود پنجاه و نه ممیز نه دهم درصد از شهروندان کره جنوبی گفته‌اند عملکرد رئیس جمهور این کشور را تایید نمی‌کنند که در مقایسه با نظرسنجی قبلی میزان مخالفان عملکرد رئیس جمهور کره جنوبی حدود چهار ممیز پنج دهم درصد کاهش یافته است. 

آژانس نظرسنجی رییل متر اعلام کرد میزان حمایت محافظه کاران به عنوان مهم‌ترین حامیان رئیس جمهور کره جنوبی بعد از سفر اخیر وی به تهران و دستاوردهای اقتصادی مهم این سفر افزایش یافت. 

نشریه کوریا تایمز در ادامه نوشته است: در سفر رئیس جمهور کره جنوبی به تهران بیست قرارداد از مجموع شصت و شش قرارداد دوجانبه میان دو کشور با حضور سران جمهور آن‌ها امضا شد که ارزش آن‌ها بیش از چهل و پنج میلیارد دلار است. سئول امیدوار است با امضای این توافقات زمینه برای حضور گسترده‌تر شرکت‌های کره جنوبی و موفقیت آن‌ها در به دست گرفتن طرح‌های بزرگ زیرساختی ایران فراهم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار