رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان گفت: متهمي كه در شبكه اجتماعي تلگرام به بهانه فروش جم بازي كلش آف كلنز تعداد پنجاه gmail هك كرده بود در عمليات كارآگاهان سايبري پليس فتا دستگير شد.

فروشنده جم کلش ،هکر gmailشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ كامبيز اسماعيلي افزود: در پی مراجعه دو نفر به دفتر پليس فتا مراجعه و اظهارکردن اینکه در يك كانال تلگرامي كه به ظاهر خريد و فروش جم بازي كلش آف كلنز در آن انجام ميگرفته عضو شده اند و سپس gmail آنها هك شده است.

وی خاطر نشان کرد:كلاهبردار اينترنتي با ايجاد يك كانال تلگرامي با عنوان خريد و فروش جم با ترفند هاي مختلف رمز هاي gmail قربانيان را اخذ كرده و در اختيار خود قرار مي داد.

وی تصریح کرد:تيم كارآگاهان سايبري اين پليس وارد عمل شدند و با استفاده از توان فني و امكانات پليسي متهم را شناسايي كردند.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان گفت : طي احضاريه اي فرد به پليس فتا فرا خوانده شد و از وي در اين خصوص تحقيق به عمل آمد که با توجه به مدارك موجود متهم راهي جز اعتراف به بزه انتسابي در مقابل خود نديد.

سرهنگ اسماعيلي افزود: متهم در حدود 50 gmail را هك كرده و اطلاعات آنها را در اختيار گرفته بود كه در نهايت پرونده به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.

رئيس پليس فتا استان كرمان در پايان به همه کاربران هشدار داد:تبليغات در فضاي مجازي به ظاهر جذاب است اما كاربران شبكه هاي اجتماعي بايد هوشيار باشند و فريب تبليغات فضاي مجازي را نخورد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: جی میل ، کلش ، هکر ، فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار