فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره از دستگيری 3 نفر از سارق احشام و يک مالخر خبر داد.

سارقان احشام در خرمدره دستگير شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ عباس حسني با اعلام اين خبر گفت:مأموران آگاهی و انتظامی شهرستان خرمدره دراجراي طرح مبارزه با سرقت و جرائم خرد در هفته گذشته با فعال سازي منابع و مخبرين و فعاليت های اطلاعاتي در سطح شهرستان ، موفق به شناسايی و دستگيری 3 نفر سارق احشام و يک مالخر شدند.

وی افزود:مأموران آگاهي و انتظامي سريعاً با تشکيل يک تيم عملياتی و هماهنگی قضايي وارد و فعاليت هاي اطلاعاتی پس از شناسايي و تحت نظر قرار دادن محل و مخفيگاه هاي مظنونين موفق به دستگيری سه نفر سارق احشام به نامهای " ح . ص" " و . ح"" ح . ب" و كشف چهار راس گوسفند و دستگيری مالخر به هويت " م ش" شدند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد:متهمان دستگير شده در بازجويي هاي انجام شده جرم خود را قبول داشته و در ادامه سرقت احشام در شهرستان اعتراف کرده که پس از تشکيل پرونده قضايي و گذراندن مراحل قانوني روانه زندان شد.

فرمانده انتظامي شهرستان خرمدره از همکاری مردم با پليس قدردانی کرد و گفت:شهروندان در صورت برخورد با موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را به مرکز فوريت هاي پليس 110 اعلام کنند و انتقادات و پيشنهادات خود در خصوص عملکرد پليس را با سامانه 197 در ميان بگذارند.


انتهای پیام/ن - س

برچسب ها: سارقان ، احشام ، دستگیر ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.