طی حکمی؛

سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري منصوب شد

رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي در حكمي حسين فلاح جوشقاني را بعنوان سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات اين سازمان منصوب كرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، علي‌اصغر عميديان در مراسم معارفه سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات گفت: حوزه نظارت رگولاتوري از حوزه‌هاي بسيار مهمي است كه متناسب با رشد و توسعه تكنولوژي بايد سيستمها و فرايندهاي نظارتي آن تغيير كند. 

حسین فلاح جوشقانی سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري شد

وي با اشاره به اينكه مهمترين اولويت رگولاتوري پاسخگوئي به مردم و حاكميت در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات است افزود: مسئوليت پاسخگوئي به حاكميت، دفاع از حقوق مردم و اپراتورها از موضوعاتي است كه در حوزه نظارت و اعمال مقررات محقق مي‌شود و بر همين اساس پس از صدور پروانه و حضور فعالان جديد در بخش ICT كشور، بخش نظارت بايد با قدرت بيشتر بر چارچوب پيش‌بيني شده در پروانه نظارت كند. 

معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اظهار كرد: نظارت امري مستمر و پوياست و سيستمها و فرايندهاي نظارتي نيز بايد با همين ويژگيها در اين بخش پياده‌سازي شوند. 

حسین فلاح جوشقانی سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري شد

وي تعامل با ادارات كل تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي مناطق نه‌گانه و تدوين دستورالعملهاي نظارتي براي پروانه‌هاي صادر شده را از ديگر اولويت‌هاي حوزه نظارت و اعمال مقررات عنوان كرد. 

همچنين در اين مراسم لطف‌اله سبوحي، قائم مقام سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي نيز بر تغيير فرايندها، رويكردها و نگاه نظارتي تاكيد كرد و گفت: در حال حاضر همگام با بلوغ حوزه ICT بايد در حوزه نظارت به سمتي پيش برويم كه موضوع خود نظارتي از سوي اپراتورها و فعالان بخش تحقق پيدا كند. 

وي افزود: اگر بخش نظارت جايگاه مناسب خود را نداشته باشد و به طور موثر و قوي فعاليت نكند، بخش مقررات‌گذاري نيز زيرسوال مي‌رود. 

حسين فلاح جوشقاني پيش از اين مدير دفتر بررسيهاي فني و اقتصادي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي بود. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار