خوش‌مزه‌ترین تکلیف مدرسه دنیا + عکس

یک معلم برای دور کردن استرس امتحان از دانش آموزان تکالیف جالبی برای آن‌ها معین کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، جنی ثام، معلم دانش آموزان 10 و 11 ساله در باکلبری انگلستان متوجه استرس امتحانات در دانش‌آموزان خود به دلیل امتحانات شد.

این معلم خلاق برای گرفتن این استرس از دانش‌آموزان و دور نگه داشتن ذهن آنان از امتحانات جالب‌ترین تکالیف را به آن‌ها داد.

جالب ترین تکلیف مدرسه دنیا + عکس

جنی ثام در یک نامه به دانش‌آموزان خود تکلیف کرده است که آخر هفته را با خوردن بستنی، کتاب خواندن، تماشای تلویزیون، دیدن دوستان و بازی کردن و آشپزی کردن بگذرانند.

از همه مهم تر از همه تکالیف این بود که آن‌ها اصلا نباید درس‌های خود را مطالعه کنند.

خانم ثام در این نامه به دانش‌آموزان برای آرام کردن اعصاب دانش‌آموزان به آن‌ها اجازه داده است که در طول روز فقط یک ساعت مطالعه داشته باشند نه بیشتر.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
من سال دوم راهنمایی معلم ریاضی داشتم خیلی ماه بود اولین بار که تو کلاس گفتم امتحان داریم وقتی دید رنگ و روی شاگرداش پرید از اون جلسه هروقت که میخاست امتحان بگیره تو کلاس اعلام میکرد خانمها جلسه بعد بازی داریم. و برای اینکه به ریاضی علاقه پیدا کنیم با کوچکترین بهانه ایی بهمون یه مثبت توو دفتر نمره میداد هروقت مثبتامون میشد۳تا یه بیست بهمون میداد اون سال تموم بچه ها امتحان ریاضی بالای۱۵شده بودن.
ایشاله هرجا که هست سلامت و شاد باشه.
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
من یک مدیر آموزگارم با 18 دانش آموز که همه کارهای اجرایی مدرسه و هم تدریس 6 پایه را برعهده دارم در هر زنگی باید شش کتاب تدریس کنم آن هم در جنوب کشور که امروز اخبار اعلام کرد دمای هوا 45 درجه است که نه کولر نداریم و نه حتی پنکه ای و حقوق یک میلیون و سیصد وچهل هزار تومان من دیگر حرفی ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
شايد همه والدين به اين وضعيت درس و مدرسه اعتراض داشته باشند اما در عمل معمولاً والدين بچه ها رو در مدارسي ثبت نام ميكنند كه بصورت حداكثر درس و تكليف را براي دانش آموز ايجاد ميكنن، اما اي كاش والدين بچه ها رو درك كنند و حد اقل تابستون اونها رو با گذراندن كلاسهاي تقويتي در مملكتي كه مدرك دانشگاهي كمترين كاربرد در تامين آينده بچه ها نداره خراب نكنن.
بچه ها ميفهمند........ اما روي سخنم با سيستم آموزش و پرورش، مدارس و والدينه:
فشار بيش از حد معمولاً نتيجه معكوس داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود خودم معلمم ولی وقتی میام مدرسه با حقوقماهی یکملیون و اجاره 500 تومن هر لحظه منتظرم گوشیم زنگ بخورد وبگن وسایلاتکفخیابون پهن شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
از خانم انگلیسی بسیار متشکرم دمش گرم چه ایده جالبی دادن براوو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
از خانم انگلیسی بسیار متشکرم دمش گرم چه ایده جالبی دادن براوو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
کاش معلمهای ایرانی یاد بگیرن و انقدر عقده ای بازی در نیارن، کاش بفهمن بچه ها هم آدمن، انقدر تکلیف میدن که بچه از درس بیزار میشه
-
ناشناس
۰۷:۳۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
یکی باید استرس معلمان رو کنترل کنه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۳۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
من یک معلمم خانواده ها مراجعه می کنند که چرا به بچه های ما تکلیف کم می دهید انها در خانه بی کارند در ضمن من به عنوان یک معلم حاضرم به همه تکلیف خوردن بستنی و تفریح بدهم آیا جامعه پذیرش این تکلیف را دارد آیا ما را دیوانه خطاب نمی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
منم میخوام برم اونجا درس بخونم.
آدرس ندارید؟