تیراندازان در گرداب بی پولی

ملی‌پوشان تیراندازی که موفق به کسب پنج سهمیه المپیک شده‌اند همچنان با کمبود بودجه دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی تیراندازی که خود را برای مسابقات المپیک آماده می کنند و این روزها باید خود را برای حضور در اردوی آلمان آماده کنند، هنوز خبری از اعزام ملی پوشان نشده است .

کمبود بودجه دغدغه‌ای جدید برای تیراندازان نیست، چرا که آنها همیشه برای شرکت در مسابقات مهم با این معضل روبه رو بوده‌اند اما فدراسیون به هر نحوی تیراندازان را به مسابقات اعزام می کرد .

تیراندازان اکنون خود را برای حضور در اردوی هانوفر آماده می کنند اما این اعزام در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، چرا که فدراسیون توان تأمین پرداخت هزینه‌های اردو را ندارد و از طرف کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نیز کمکی بابت این اعزام نشده است.

مشکلات تیراندازی فقط اعزام نشدن تیراندازان نیست و مشکلات مالی صدای لازلو، سرمربی تیم تفنگ بادی را درآورده است به طوری که چند ماه می‌شود که سرمربی روسی مطالبات خود را از فدراسیون دریافت نکرده است.

با توجه به نتایجی که تیراندازان در برزیل کسب کردند مربیان تیم ملی اعتقاد به رشد تیراندازان در چند ماه اخیر دارند. بنابراین برنامه های متعددی برای تیم ملی در نظر گرفتند اما گویا مشکلات مالی فدراسیون مانع تحقق یافتن برنامه‌های تیم ملی می شود.

به یقین لغو این اردو وشرکت نکردن تیراندازان در مسابقات مونیخ در عملکرد تیراندازان برای حضوردر مسابقات ریو بسیار تاثیر گذار است،  چون این اعزام بهترین فرصت تیراندازان برای تجهیز سلا ح‌هاست .

انتهای پیام/

برچسب ها: تیراندازی ، المان ، هانوفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار