مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با بیان این‌که افراد خاطی در پرونده مدرسه معراج اهواز مجدداً بازداشت شده‌اند، گفت: آموزش‌وپرورش تحت هیچ شرایطی از مجازات توهین‌کنندگان به حریم معلم گذشت نمی‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمد تقی‌زاده در خصوص آخرین پیگیری‌های حادثه ضرب و شتم معلمان مدرسه معراج اهواز، اظهار کرد: عصر روز گذشته (شنبه، 18 اردیبهشت‌ماه) دادستان اهواز در مدرسه حضور پیدا کرد و هر سه فرد خاطی در این حادثه دستگیر شدند.

وی در پاسخ به این‌که آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی برای صیانت از حرمت معلمان و عدم تکرار این حادثه انجام داده است، گفت: ما نمی‌توانیم برای هر مدرسه یک مأمور قرار دهیم، این امر به فرهنگ عمومی جامعه بستگی دارد.

مدیر‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان ادامه داد: اگر فرهنگ عمومی جامعه بالا برود، حرمت معلم در جامعه حفظ می‌شود؛ در غیر این صورت شاهد این‌گونه اتفاقات خواهیم بود. پیش از آن‌که آموزش‌و‌پرورش اقدامی انجام دهد، جامعه باید حرمت معلم را حفظ کند.

تقی‌زاده عنوان کرد: آموزش‌و‌پرورش نهایت توان خود را به‌کار می‌گیرد و از تمام ظرفیت‌های خود برای حفظ حرمت معلم استفاده و با هر متخلف نیز برخورد می‌کند؛ تحت هیچ شرایطی نیز از مجازات توهین‌کنندگان به حریم معلم‌ها گذشت نمی‌کنیم. در خصوص حادثه مدرسه معراج نیز نهایت پیگیری به‌عمل آمده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.