سومين همايش ملي پژوهش و درمان روانشناسي باليني در دانشگاه آزاد اسلامي تربت جام برگزار مي شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ، دبير علمي سومين همايش ملي پژوهش و درمان در روان شناسي باليني دانشگاه آ‍زاد اسلامي واحد تربت جام با اشاره به استقبال گسترده پژوهشگران و دانشجويان رشته روانشناسي سراسر کشور از اين همايش گفت : تا کنون نزديک به 400مقاله علمي به دبيرخانه همايش ارسال گرديده که از اين تعداد 300مقاله مورد تاييد کميته داوري قرار گرفته است.

دکتر سعيد تيموري دانشيار همچنين از برگزاري شش کارگاه آموزشي در این همايش خبرداد و افزود : اين گارگاه ها با رويکرد هاي درمان در روانشناسي باليني توسط اساتيد مجرب ارائه خواهد شد.

وي خاطر نشان کرد : با موافقت سازمان نظام روانشناسي و مشاوره به شرکت کنندگان در اين همايش گواهي بازآموزي اعطا مي شود. همچنين همايش مذکور در نمايه هاي معتبر علمي دنيا از جمله isi قابل مشاهد مي باشد.

دبير علمي این همایش مهمترين محورهاي همايش را کاربرد مداخلات روان درماني در حيطه اختلالات شخصيت، اختلالات خلقي و اضطرابي، اختلالات جنسي، مداخله در بحران و خودکشي، آسيب شناسي خانواده و نوجوان، اعتياد و رويکردهاي عصب روانشناختي و مداخله روانشناختي در بيماري هاي مزمن عنوان نمود.

اين همايش 22 ارديبهشت ماه سال جاري در تربت جام برگزار می شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.