استاندار قم با تاکید بر ضرورت استفاده از محصولات بومی توسط ادارات استان اظهار کرد: ادارات دولتی باید در عقد قراردادها و کالاهای مصرفی، استفاده از محصولات بومی را در اولویت قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای معاونین استانداری قم طی سخنانی با اشاره به ماهیت انقلاب اسلامی و هدف کلیدی آن برای محرومیت زدایی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید رسیدگی به مناطق محروم و اقشار بی بضاعت جامعه را در دستور کار خود دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح نورآوران و مداوای افراد کمتر برخوردار به صورت خیریه افزود: این طرح در راستای هدف دولت برای کمک به محرومین و ارتقای شاخص های بهداشت و درمان نقش موثری ایفا کرده است.

استاندار قم رونق تولید و ایجاد اشتغال را از دیگر اولویت های دولت در راستای افزایش رفاه و کاهش سطح فقر در جامعه عنوان کرد و با تاکید بر حمایت از شرکت های تولیدی، صنعتی و فناوری استان قم تصریح کرد: ادارات دولتی باید در عقد قراردادها و کالاهای مصرفی، استفاده از محصولات بومی را در اولویت قرار دهند.

صادقی همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی را در گرو سیاست ها و برنامه ریزی های صحیح در زمینه های مختلف عنوان و خاطرنشان کرد: این مهم تنها با رویکرد اقتصادی محقق نخواهد شد.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه حجت الاسلام دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ابتدای این جلسه گزارشی از فعالیت های این اداره کل در سال 94 ارائه داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار