مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان خوزستان اعلام کرد: با اجراي تعهدات زيست محيطي كارخانه فولاد در شهرك صنعتي شماره 5 اهواز می تواند فعالیت خود را آغاز کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اخلاق محمديان با اشاره به مخالفت اداره كل حفاظت محيط زيست استان با فعاليت كارخانه فولاد در اين شهرك صنعتي و ندادن مجوز فعاليت به اين كارخانه گفت: مقرر شده است كه محيط زيست براي فعاليت اين شهرك صنعتي همكاري لازم را داشته باشد و با ارائه دستور كارهاي لازم مجوز فعاليت را به اين كارخانه اعطا نماید.

وی افزود: اين شهرك صنعتي در نزديكي شهر اهواز قرار دارد و شرايط لازم و مناسبي براي سرمايه گذاري سرمايه گذاران دارد.

محمدیان اظهار داشت: همچنين نزديكي اين شهرك به راه آهن و آزاد راه از ديگر مزيت هاي اين شهرك صنعتي می باشد، اين شهرك با مشكلاتي روبه رو است كه 3 ماه آينده تمامي مشكلات اين شهرك صنعتي حل مي شود.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان خوزستان با اشاره به يكي از مشكلات اين شهرك صنعتي خاطرنشان کرد: اين شهرك صنعتي جاده دسترسي ندارد و در نشست با استاندار خوزستان مقرر شده است كه راه دسترسي موقت براي اين شهرك صنعتي ايجاد شود تا راه دسترسي دائمي اين شهرك صنعتي با همكاري پليس راه استان و اداره كل راه و شهرسازي احداث گردد.

وی بیان داشت: 50 درصد وسعت اين شهرك صنعتي در حريم شهر اهواز قرار دارد اما اين شهرك به فعاليت خود ادامه خواهد داد.

اخلاق محمدیان اذعان کرد: محيط زيست مجوز فعاليت به كارخانه فولاد اين شهرك صنعتي نداده است اما طبق رايزني هايي كه انجام گرفته با كاهش توليد كارخانه و دستور كارها و تعهداتي كه ازسوي محيط زيست اعمال مي شود اين كارخانه فعال خواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به بي اطلاعي از مشكلات اين شهرك در زمان انعقاد قرارداد افزود: قرارداد ساخت اين كارخانه در سال 1390 منعقد شد كه مديريت شهرك هاي صنعتي از مشكلات ساخت اين شهرك مطلع نبود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در تامين و ساخت زيرساخت هاي اين شهرك صنعتي كوتاهي شد.

شهرك شماره 5 اهواز در 15 كيلومتري اهواز قرار دارد و بزرگ ترين شهرك صنعتي اهواز است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.