استاندار خراسان رضوی گفت: رسالت پیامبران در تعلیم و تعلم، تزکیه انسان ها و برپایی قسط و عدل توسط این قشر تا به امروز ادامه یافته است.

معلمان ادامه دهندگان راه انبیا در تزکیه و تعلیم انسان ها هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان درمراسم تجلیل از معلمان نمونه استان گفت: رسالت پیامبران در تعلیم و تعلم، تزکیه انسان ها و برپایی قسط و عدل توسط این قشر تا به امروز ادامه یافته است.

وی با اشاره به اینکه معلمان دارای نقش انسان سازی هستند، افزود: آنان در تربیت فرزندان ایران اسلامی برای داشتن فردایی بهتر تلاش می کنند.
استاندار خراسان رضوی اصلی ترین شاخصه توسعه یافتگی را نوین کردن آموزش و پرورش دانست و اظهار داشت: جوامع پیشرفته برای تربیت انسان های فرهیخته از پایه ای ترین سطوح آموزشی برنامه ریزی های لازم را دردستورکار قرار می دهند.
رشیدیان تصریح کرد: هیچ سرمایه ای همچون تفکر از ارزش برخوردار نیست و معلمان اقشاری هستند که زمینه نهادینه کردن ارزش های دینی و فرهنگ ایرانی-اسلامی را در بین نسل جوان فراهم کرده اند.
وی نقش معلمان به عنوان سرمایه های اجتماعی را در تحقق اقتصاد مقاومتی موثر ارزیابی و خاطرنشان کرد: با افزایش هم افزایی بین بخش خصوصی و دولت و حضور مستمر مردم می توان منویات مقام معظم رهبری را در جامعه به منصه ظهور رسانده و در مسیر توسعه روزافزون حرکت کرد.
استاندار خراسان رضوی یکی از سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید را رسیدگی به وضعیت معلمان دانست و گفت: علی رغم کاهش تحصیل درآمدها در سال گذشته، بودجه آموزش و پرورش در سال 94 دو برابر افزایش یافته و به میزان 110 درصد محقق شد.
رشیدیان با بیان اینکه پرسودترین اقدام هر دولتی سرمایه گذاری در امر آموزش و پرورش است، ابرازامیدواری کرد: در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" زمینه تحقق این مهم با هدف حرکت در مسیر توسعه بیش از گذشته فراهم شود.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.