نایب رئیس مجلس گفت:حسین‌زاده در دوران تبلیغات انتخاباتی تحت فشار تبلیغات منفی رسانه‌های معاند قرار گرفت.

جلسه بهارستان زودتر تعطیل می‌شود/تشییع پیکر نماینده مراغه از مقابل مجلس قدیمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: درآستانه مجلس شورای اسلامی دهم خبر تاسف بار رحلت منتخب مردم ولایت مدار مراغه و عجب شیر، جناب دکتر حسین‌زاده را شنیدیم نامبرده دارای دکتری علوم سیاسی و از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران بود.

وی افزود:  دکتر حسین‌زاده در دفتر فرهنگی دانشگاه، بسیج دانشگاه فعال بود و افتخارخادمی حرم حضرت معصومه (س) را داشت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: دکتر حسین‌زاده مقلد امام ،تابع رهبری و عاشق مردم بود و در دوران تبلیغات انتخاباتی تحت فشار سخن پراکنی‌ها و تبلیغات منفی رسانه‌های معاند قرار گرفت و این امر به صورت مشخص و با مصداق وجود داشت.

باهنر ادامه داد: وی علی‌رغم تبلیغات مسموم، توانست با 51 هزار رای منتخب نهایی مردم متدین مراغه و عجب‌شیر شود.

نماینده مردم تهران در ادامه بیان داشت: سرنوشت چنین رقم خورده بود نامبرده در سنگر مهم و تاثیرگذار مجلس مهلت خدمت‌گذاری نداشته باشد که از همین تریبون بنده این مصیبت بزرگ را به مردم متدین مراغه و عجب شیر و همچنین خانواده گرامیشان تسلیت عرض می‌کنم همچنین آقای مهدی دواتگری نماینده مردم مراغه در مجلس نهم نیز تسلیت ویژه خود را اعلام کرده اند.

باهنر با اشاره به همایش دو روزه منتخبین مردم تهران در محل مجلس قدیم گفت: به دلیل اینکه عزیزان منتخب مجلس دهم امروز روز دوم اجلاس خود را سپری می‌کنند، احتمالا جلسه امروز مجلس را زودتر تعطیل می‌کنیم تا عزیزان منتخب مجلس دهم بتوانند به آن جلسه برسند و هم ما بتوانیم تشییع جنازه مرحوم حسین‌زاده را از محل مجلس سابق انجام دهیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: همچنین اطلاع یافتیم ابوی همکارمان جناب آقای علی نعمت چاردولی به رحمت خدا رفته‌اند که ما این مصیبت را به این عزیز تسلیت عرض می‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: دکتر ، تسلیت ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
این ضایع را به پیشگاه مردم ولایت مدار آن شهرستان تسلیت عرض میکنم
آخرین اخبار