معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: تیم استان کردستان با کسب دو نشان نقره عنوان سوم تیمی رقابت‌های جودوی نوجوان و جوانان منطقه 2 دختران کشور کسب کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان ازسنندج،علی فتح‌اله‌زاده گفت: رقابت‌های جودوی نوجوان و جوانان دختر کشور، امروز در سالن شهید باهنر کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات جودوکارانی از استان‌های کرمانشاه، لرستان، مرکزی و کردستان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان به مدت یک روز با هم به رقابت پرداختند.
معاون اداره ورزش و جوانان کردستان بیان کرد: در پایان در رده سنی نوجوانان استان‌های لرستان، کرمانشاه و کردستان عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در بخش جوانان لرستان جایگاه نخست را بدست آورد و استان‌های مرکزی و کردستان مقام‌های دوم سوم را از آن خود کردند.
وی گفت: در بخش انفرادی شادی اصلانی و صفورا بهمنی در اوزان ٤٨ و ٦٣ کیلو گرم به ترتیب در رده سنی نوجوانان و جوانان عناوین دوم را به خود اختصاص دادند.
گفتنی است، در این رقابت‌ها خاطره و هانا اسفندیاری به ترتیب به عنوان سرپرست و مربی تیم استان کردستان را همراهی و هدایت می‌کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کسب ، رقابت ، مقام ، هدایت ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.