گلوبال پست در گزارشی نوشت: دومین شرکت حقوقی بین‌المللی دفتر خود را در تهران افتتاح کرد.

گلوبال پست: شرکت‌های مهم حقوقی سوئیس در تهرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی «گلوبال پست» با انتشار گزارشی نوشت: «پایتن اند پیتر» دومین شرکت حقوقی بین‌المللی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1979 (1375)، وارد بازار ایران شده است. این شرکت سوئیسی به‌تازگی و پس از لغو تحریم‌های اقتصادی ایران، دفتر خود را در تهران افتتاح کرده است. 

پایتن اند پیتر که سال 1981 (1360) در شهر ژنو تأسیس شد، اکنون یکی از مهم‌ترین شرکت‌های حقوقی سوئیس محسوب می‌شود که در شهرهای اصلی این کشور از قبیل «لوزان،» «برن،» «سیون» و «زوگ» و همچنین در «توکیو،» پایتخت ژاپن و «بروکسل،» پیتخت بلژیک، دفاتر نمایندگی دارد. 60 وکیل حقوقی در این دفاتر مشغول به‌کار هستند. 

شعبه آلمانی شرکت حقوقی «سی‌ام‌اس» نیز پیش‌تر در ماه فوریه، دفتر نمایندگی خود را در ساختمان «اتاق تجارت بازرگانی آلمان» واقع در تهران، پایتخت ایران، راه‌اندازی کرد. رئیس این شرکت لغو تحریم‌های ایران را فرصت مناسبی برای ورود به بازار این کشور خواند. وکلای حقوقی سی‌ام‌اس درخصوص قوانین بین‌المللی و همچنین قوانین حاکم بر ایران مشاوره می‌دهند. یکی از نخستین قراردادهای این شرکت ارائه مشاوره به ایران خودرو و دایملر، خودروسازی‌های ایران و آلمان در هنگام امضای قرارداد همکاری بود.    




انتهای پیام/         

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار