منتخب مردم در مجلس دهم گفت: تشکیل فراکسیون امید منجر به همکاری هرچه بیشتر مجلس و سایر قوا خواهد شد.

تابش: تشکیل فراکسیون  امید منجر به همکاری هرچه بیشتر مجلس و سایر قوا خواهد شدبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا تابش منتخب مجلس دهم شورای اسلامی در آغاز نشست فراکسیون امید در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری امروز 18 اردیبهشت ماه ضمن خیرمقدم به حضار درباره فعالیت‌های فراکسیون امید اظهار داشت: تشکیل این فراکسیون در نهایت باعث همکاری هرچه بیشتر بین مجلس و سایر قوا می‌شود که با همکاری سه قوا پاسخگویی به خواسته‌های مردم تسریع خواهد شد.

وی ادامه داد: جا دارد از تدابیر رهبر معظم انقلاب که زمینه‌ساز مشارکت مردم در انتخابات بودند و همچنین از تلاش‌های دولت برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات تشکر کنم.

تابش با اشاره به نقش ویژه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و رئیس جمهور در انتخابات گفت: سخن آخر را مردم با رأی خود آشکار کردند و حالا امروز ما برای تحقق شعارهای خود راه سختی را در پیش داریم.

منتخب مردم در مجلس دهم شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: اهداف دولت و مجلس را مغایر نمی‌دانیم و تمام امکانات را برای رسیدن به هدف به کار خواهیم گرفت در حال حاضر برجام انجام شده است و در حیطه ماست که برای تحقق وعده‌ها و خواست‌های رهبری گام‌های جدی برداریم. 


انتهای پیام/

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار