به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مدیر دفتر همیـاری و مشارکت هـای مردمی شهرداری کرمان با بیان این که این مرکز، پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان برای تسریع و تسهیل خدمات شهری است گفت: هدف تعریف شده دفتر همیـاری و مشارکت هـای مردمی، تغییر رویکرد شهرداری از صرف خدماتی به خدماتی- اجتماعی با حمایت و همکاری شهروندان است.
مهندس محمد ایلاقی با اشاره به دستور شهردار کرمان مبنی بر مردم محوری و محله محوری خدمات شهری، اظهار داشت: با تشکیل انجمن 10 نفره معتمدان محله، شهردار محله بر اساس توانمندی ها و علاقمندی های وی به حوزه امور شهری، به مدت دو سال انتخاب میشود.
وی گفت: نیازها و مشکلات محله ها توسط شهردار محله شناسایی شده و هر هفته مورد بازدید و بررسی شهردار منطقه، اعضای دفتر مشارکت ها و شهرداران محله قرار گرفته و طی صورتجلسه ای به دفتر شهردار و معاون خدمات شهری وی ارسال می شود.
مدیر دفتر همیـاری و مشارکت هـای مردمی شهرداری کرمان، جامعه هدف این مرکز را همه شهروندان کرمانی دانست و تصریح کرد: شهرداری کرمان با سیاست مردم محوری و افزایش نشاط اجتماعی، خواهان حیات جامعه شهری و مشارکت شهروندان در امور شهری است.
وی با بیان این که شهرداران محله پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان هستند خاطرنشان کرد: شهرداری نیازمند ارتباط مستقیم و دوسویه با شهروندان است و شهرداران محله می توانند با انتقال نیازها و مشکلات محله ها به شهرداری و تبیین خدمات شهری برای شهروندان، این نقش را ایفا کنند.
انتهای پیام/ی