75 پروژه بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان در عرصه اقتصاد مقاومتی با حضور سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سردار محمد مارانی در مراسم گرامیداشت سالروز بسیج سازندگی و تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی و خادمین جهادی نوروزی 95  ، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افتخار این را دارد که به عنوان یار و یاور نظام در همه زمینه‌های امنیتی، دفاعی، اقتصادی و فرهنگی کمک کننده باشد.
وی ادامه داد: در سال 94 قرارگاه قدس جنوب شرق و سپاه سلمان در کنار هم قریب به 3 هزار پروژه در سطح استان را افتتاح کردند که بخشی از این خدمات را سپاه سلمان و رده‌های شهرستانی و بخشی را مهندسی قرارگاه قدس و یگان‌های زیرمجموعه انجام دادند.
مارانی از افتتاح 75 پروژه بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: فردا قرارگاه قدس جنوب شرق کشور 180 پروژه مردم یاری را افتتاح خواهد کرد.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور تصریح کرد: ساخت خانه عالم، مسجد، سرویس بهداشتی و مدرسه بخشی از عرصه‌های این پروژه هاست که این اقدامات کمک بزرگی به دولت و نظام است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار