همايش سالروز آزاد سازي هويزه صبح امروز در تالار شهرداري اين شهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اهواز،  نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهيري در اين مراسم  گفت:  18 ارديبهشت ماه سال 60 هرگز از يادها نمي رود؛ در آن روز حماسه بزرگ آزاد سازي هويزه با حضور عشاير غيور منطقه، رزمندگان سپاهي، ارتشي و بسيجي رقم خورد.

آيت الله حيدري افزود: مردم اين شهرستان با همان عزم و اراده اي که در طول دفاع مقدس در دفاع از کشور حضور داشته اند امروز هم ولايتمدار، وطن دوست و فداکار در خدمت کشور و رهبري هستند و با شکوه خاصي سالروز ازاد سازي هويزه را از دست دشمن بعثي جشن مي گيرند.

وي تصريح کرد:  مردم خوزستان از هر قومي با وحدت و انسجام حافظ نظام جمهوري اسلامي هستند  و شهداي دفاع مقدس، اين استان را به نماد مقاومت و دفاع تبديل کرده است ؛ شهدايي که از مولاي خود حسين الگو گرفته و ازاده زيسته اند و در مقابل دشمن سر خم نکردند.

 نماينده مردم  خوزستان در مجلس خبرگان رهيري ادامه داد: مردم خوزستان ادامه دهنده راه امام حسين ع  و اهل بيت بوده  و از  پيروان اصيل تشيع بشمار مي روند.

وي با بيان اين که خوزستان دروازه ورود تشيع به کشور است گفت: مردم اين استان چه عرب چه غير عرب  پيرو اصيل تشيع هستند  و  خط اول مقابله با تکفيري ها و کافران بوده و هستند.

اجراي سرود به زبان عربي و فارسي در مدح حماسه 18 ارديبهشت سال 60 از ديگر قسمت هاي اين برنامه بود.

در اين همايش عشاير منطقه، مردم هويزه، جمعي از مسولان استاني و نظامي حضور داشتند.

همچنين در پايان اين مراسم از سه خانواده شهيد و جانباز تقدير شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.