مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی رویکرد کلی و برنامه های همایش فرآیند قانون گذاری -الزامات و راهکارها را تشریح کرد.

حضور 272 نفر از منتخبین مجلس دهم در همایش فرایند قانونگذاری

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مهدی کیایی مدیر اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات همایش دو روزه فرایند قانونگذاری و الزامات و راهکارها که صبح امروز در محل مجلس قدیم برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: امروز اولین نشست هم‌اندیشی الزامات قانونگذاری و اولویت‌های مجلس آینده به دعوت آقای لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی، برای هماهنگی منتخبین مجلس دهم برگزار شد.

وی با بیان اینکه حضور منتخبین مجلس دهم در همایش فوق به دعوت ریاست مجلس انجام شد، افزود: این همایش مسبوق به سابقه بوده  و ما در سنوات گذشته هم شاهد آن بوده‌ایم.

کیایی در ادامه با اشاره به جزئیات برنامه دو روزه همایش فوق تأکید کرد: در ادامه این همایش دو روزه قرار است جمعی دیگری از وزرای دستگاه‌های اجرایی به ایراد سخنرانی بپردازند.

وی ادامه داد: همچنین در روز دوم همایش ٬شخصیت‌هایی نظیر رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، رئیس دیوان محاسبات، نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، برخی از وزرای اقتصادی دولت، وزیر کشور، وزیر اطلاعات ٬دبیر شورای عالی امنیت ملی و سردار سلیمانی حضور و به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

کیایی در ادامه گفت: در حال حاضر 272 نفر از منتخبین مجلس دهم طبق آمارهای ثبت شده در همایش امروز حاضر هستند که این منتخبین در محیط کاملا صمیمانه متوجه اولویت‌های مجلس دهم قرار می‌گیرند.

مدیرکل روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در پایان بیان داشت: روز دوم همایش فردا از ساعت 8:30 دقیقه صبح تا ساعت 19 خواهد بود و قرار است برخی از معاونین رئیس مجلس نظیر معاون قوانین اجرایی مجلس در نوبت صبح به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار