دبیر انجمن انجمن جهت یابی گفت : مسابقات جهت یابی قهرمانی کشور با حضور برترین ورزشکاران این رشته برگزار شد.

ضربعلی زاده: برترین ها درمسابقات جهت یابی شرکت کردند
نادر ضربعلی زاده درگفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبر نگاران جوان در باره برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی جهت یابی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشور جهت یابی به میزبانی استان اصفهان با حضور 60 ورزشکار از 12تیم برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در بخش مردان بود که برترین های مسابقات به اردوتیم ملی دعوت می شوند تا برای رقابت های آسیایی پوکت تایلند آماده شوند.

دبیر انجمن جهت یابی افزود: مسابقات قهرمانی کشور در دومسافت 10 هزار متر و3هزار متر حرفه ای وغیر حرفه ای پیگیری شد که در در 10 هزارمتر کوهستان حسین صادق زاده ،سعید کوشکی وحسین صمدی به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی گفت: رقابت های 3هزار مترسرعت شهری نیز در حاشیه زاینده رود برگزار شد که حسین صادق زاده از فارس ،سعید کوشکی از کرمان ومازیار حیدری از کرمان رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: دربخش تیمی مسابقات قهرمانی کشور جهت یابی هم تیم ها ی اصفهان ،کرمان و چهار محال بختیاری برسکو های اول تا سوم قرا گرفتند.

ضربعلی زاده گفت: در کنار مسابقات قهرمانی کشور یک مسابقه شهروندی برای علاقمندان برگزار شد.

وی در پایان گفت:  سه مرحله اردو برای تیم ملی در نظر گرفته شد که پس از مشخص شدن اسپانسر تیم ملی اردوها برگزار می شود که 8 ورزشکار در بخش آقایان وبانوان در اردو تیم ملی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جهت یابی ، اصفهان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار