آبادان؛

تجلیل از اقدامات انسان دوستانه هلال احمر

اقدامات انسان دوستانه هلال احمر، قابل تجلیل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه شادگان گفت:اقدامات انسان دوستانه جمعیت هلال احمر در عرصه های مختلف امدادی، قابل تجلیل است.

حجت الاسلام سیدمجید شرفی در خطبه های این هفته نماز جمعه شادگان در مسجد امیرالمومنین(ع) شهر، با تبریك فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر، افزود:از زمان تاسیس این نهاد، اعضای آن با شعار بشر دوستی گام در فعالیت و كمك و یاری به همنوعان گذاشته اند و فعالیت های جمعیت هلال احمر، با ارزش و مقدس است.

وی گفت: امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان شادگان نیز در خدمت رسانی به مردم در حوادث طبیعی و جاده ای پیشگام هستند و اقدامات ارزشمند و انسانی این نهاد در شهرستان شادگان قابل تقدیر است.

امام جمعه شادگان در فراز دیگری از خطبه های نمازجمعه، فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریك گفت و افزود:پاسداران نیز از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون، همواره در مسیر حفظ و پاسداری از ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب جانفشانی كرده اند.

حجت الاسلام شرفی گفت:پاسداران با ادامه راه و منش امام حسین(ع)، پرچم حق را برافراشتند و با خون خود مانند امام حسین(ع) از سرزمین خود دفاع كنند.

وی افزود:آن امام همام یادگار خون شهدا و پیام‌ رسان واقعه كربلا است كه با تحمل اسارت‌های فراوان واقعیت‌های دین اسلام را به بشر بیان كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.