اذعان بایدن به افزایش مداخلات نظامی آمریکا در مناطق مختلف جهان پس از حملات 11 سپتامبر

معاون رئیس جمهور آمریکا اذعان کرد پس از حادثه یازده سپتامبر، هزاران نظامی آمریکایی به مناطق مختلف جهان اعزام شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ای پی تی ان، معاون رئیس جمهور آمریکا گفت بعد از حادثه یازده سپتامبر، دو میلیون و هفتصد هزار نظامی آمریکایی به «مناطق خطرناک» اعزام شدند.

 جو بایدن در جمع نظامیان آمریکایی در سازمان غیرانتفاعی امور نظامیان آمریکا گفت: «شما به عنوان یک درصد (جمعیت) از کل مردم حفاظت می کنید، اما ما به همراه نود و نه درصد دیگر جمعیت به شما تشکر و قدردانی بدهکاریم. بیش از چهار میلیون و ششصد هزار نفر از شما (نظامیان آمریکایی) بعد از حادثه یازده سپتامبر به استخدام ارتش درآمدید، در حالیکه تقریباً اطمینان داشتید به مناطق پرخطر اعزام خواهید شد. دو میلیون و هفتصد هزار نفر از شما (نظامیان آمریکایی) به جایی اعزام شدند که در معرض خطر و آسیب قرار داشتند.

وی افژود: باید شما را در میدان نبرد دید تا این مسئله را واقعاً درک کرد. رئیس جمهور اوباما و من، (فعالیت های شما) را در بوسنی، بصره، فلوجه، رمادی، کابل، قندهار و دره کنر Kunnar Valley شاهد بودیم و فرصت داد که هفته گذشته به بغداد و اربیل سفر کنم.

معاون رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت: می توانم بدون نگرانی از اینکه سخنانم نقض شود، بگویم اوباما هر تصمیمی که می گیرد، شما (نظامیان آمریکا) و خانواده هایتان را در نظر دارد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار